قربانعلی سعادت در مصاحبه با شبکه رادیویی چی چست ارومیه برنامه ها و پروژه های افتتاحی رئیس جمهور در آذربایجان غربی را تشریح کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی،قربانعلی سعادت در گفتگوی زنده با شبکه رادیویی چی چست ارومیه طرح ها و پروژه ها و همچنین برنامه سفر و دیدار های عمومی و مردمی دکتر روحانی در سفر به آذربایجان غربی را تشریح کرد.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به دیدار مردمی و عمومی دکتر روحانی در روز دوشنبه مورخ 95.03.10 ساعت 10 صبح در مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی ارومیه گفت: مردم استان و شهرستان ارومیه مردمی مهمان نواز و مهمان دوست هستد و من از همه آحاد مردم برای حضور در این دیدار دعوت می کنم.

وی ادامه داد: رئیس دولت تدبیر و امید بعد از دیدار عمومی و مردمی جلسه ای با نخبگان، فرهیختگان و علمای استان خواهند داشت و بعد از آن شورای اداری استان در ارومیه برگزار خواهد شد.

سعادت با اشاره به این که سفر دکتر روحانی سفری دو روزه خواهد بود، گفت: ایشان در روز دوم سفر خود با سفر به شهرستان مهاباد و حضور در پتروشیمی این شهر تمام طرح ها و پروژه های قابل افتتاح استان را به صورت همزمان افتتاح خواهند کرد.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: رئیس جمهوری بعد از افتتاح این طرح ها دیدار عمومی و مردمی در شهرستان مهاباد خواهد داشت و بعد از اتمام این دیدار با سفر به ارومیه و برگزاری نشست مطبوعاتی به سفر دو روزه خویش پایان خواهد داد.

سعادت در ادامه سخنان خود با اشاره به وجود مشکلات جدی در منطقه برای ایجاد اشتغال و توسعه صادرات غیر نفتی گفت: امیدواریم با حضور هیأت دولت در آذربایجان غربی بتوانیم زمینه های کاهش این مشکلات را فراهم سازیم.

وی با تاکید بر توسعه زیر ساخت های اقتصادی و حمل و نقل ترانزیت در استان گفت: طرح ها و پروژه هایی که برای این توسعه مورد نیاز است اولویت و دسته بندی شده است و همگی آماده ارائه به هیأت دولت می باشد.

وی افزود: در این سفر جاده تمرچین به نقده ، سرو به ارومیه، رازی به قطور و خوی به صورت کامل به اتمام می رسد و قابل بهره برداری است و نیز جاده ایواوغلی به بازرگان نیز جز این طرح ها می باشد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 540649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =