مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری : شناخت روحیه جوانی سبب ساز رشد و پویایی جامعه

بی بی عصمت سرفرازی مشاور استاندار و مدیر کل بانوان و خانواده استانداری البرز در همایش تقدیر از جوانان برتر استان البرز که به همت اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار گردید حضور یافت .

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز،" بی بی عصمت سرفرازی" در این مراسم اظهار داشت : امروز مسئولین نظام اسلامی بر این باورند که پویندگی بالندگی و توسعه جامعه در گرو داشتن نیروی جوان توانمند می باشد.

وی افزود: اگر بدرستی جوان را بشناسیم و تمام ویژگی ها و خصلت های جوان با همراهی او به درستی برنامه ریزی شود درخواهیم یافت که تمام این ویژگی ها برای جامعه می تواند فرصتی جهت بهره مندی ، رشد و پویایی باشد.

مشاور استاندار تصریح کرد: جوان ایرانی ما که در المپیادهای مختلف علمی فرهنگی ورزشی مقام اول را کسب می کند به اوج می رسد و آرمان خواهی اش را با کسب مقام در این حوزه ها و برافراشته شدن پرچم مقدس نظام اسلامی در مسابقات بین المللی تأمین می نماید.
وی افزود: امروز نگاه دولت تدبیر و امید به حوزه جوانان نگاهی توام با احترام و توجه کامل به توانمندی های جوانان است، بنابراین باید در تمام عرصه ها از مشارکت جوانان بهره گرفت.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 539648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =