با رای گیری در صحن علنی: ناظران شورای شهر کرج بر عملکرد مناطق و سازمانهای شهرداری ابقا شدند

صبح امروز در جلسه دویست و بیست و چهارم صحن علنی شورای شهر کرج، نمایندگان مردم در پارلمان شهری، بر ابقای ناظران برعملکرد مناطق دوازده گانه و سازمانها رای مثبت دادند.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، جلسه دویست و بیست و چهارم شورای اسلامی شهر کرج به ریاست محمود دادگو و با حضور حد اکثر اعضا در سالن جلسات برگزار گردید.

برگزاری انتخابات و تغییر ناظران شورا بر عملکرد سازمانها و مناطق شهرداری کرج، اولین موضوعی بود که در این جلسه به شور گذاشته شد و با پیشنهاد اعضای شورای شهر مبنی بر ابقای ناظران، با توجه به اینکه یک سال تا پایان شورای چهارم باقی مانده است، موافقت شد که با اکثریت آرا به تصویب رسید.

انتخابات رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج دومین موضوعی بود که به آن پرداخته شد و مجید کاویانی، برای دومین بار با رای اعضای شورای شهر به عنوان رئیس این مرکز پژوهشی انتخاب گردید.

کاویانی در تشریح عملکرد مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی در سال 94 با بیان اینکه هدف اصلی این مرکز، ایجاد ظرفیت های مختلف است، اذعان داشت: برگزاری میزگرد های تخصصی، همایش های مختلف از جمله تسهیل گری آسیب های اجتماعی، کارآفرینی و ساماندهی روان آب های سطحی، تقدیم طرح های مختلف به دانشگاهها که خروجی آن ارائه ی پروپزال در خصوص طرح ها توسط دانشگاهها بود و بخشی از آن به مرحله قرارداد رسیده است، از برخی اقدامات موثر این مرکز در سال گذشته است.

حمید رضا ابوالحسنی، عضو شورای شهر کرج در ادامه ضمن قدر دانی از عملکرد رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی، اظهار داشت: سنگ بنای این کار بسیار ارزشمند است و ثمره ی این اقدام در سال های آتی مشهود خواهد بود.

وی افزود: موضوعات تحقیقاتی زود بازده نیست و زمانبر است لذا در این مدت زمان اندکی که از آغاز فعالیت این مرکز می گذرد نمره قابل قبولی می توان به عملکرد آن داد و از طرفی باید علت به سرانجام نرسیدن برخی از طرح ها را نیز جستجو کرد.

در این جلسه با اعلام کاندیداتوری مجید کاویانی برای انتخابات مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج و ارائه آرا مثبت توسط اعضا، مجید کاویانی در این سمت ابقا گردید.

گفتنی است ادامه دویست و بیست و چهارمین جلسه رسمی شورا به صورت علنی در حال برگزاری می باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 539510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =