۶۰ مورد تخلف انتخاباتی به فرمانداری ارومیه ارسال شده است

فرمانده انتظامی ارومیه خاطرنشان ساخت : در طول 20 روز اخیر 150 مورد از طرف مردم شریف ارومیه مبنی بر نارضایتی واعتراض به فعالیت ستادهای غیر رسمی با 110 تماس گرفته شده است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، سرهنگ صمدپور فرمانده انتظامی شهرستان ارومیه در جلسه توجیهی هیات های اجرایی ونظارت با کاندیداهای شهرستان ارومیه با تبیین آیین نامه های انضباطی و قوانین ومقررات انتخاباتی و درخواست از کاندیداها برای رعایت مئازین شرعی و قانونی تاکید کرد: رعایت اصول و قوانین انتخاباتی وظیفه همه کاندیداهاست.
وی افزود : در جریان بر گزاری انتخابات در ارومیه ۱۵۵۰ نفر از عوامل انتظامی به صورت مستقیم و ۱۲۰۰ به صورت غیرمستقیم فعالیت می کنند وپلیس با تمام قدرت و در آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات سالم بسر می برد.
فرمانده انتظامی ارومیه خاطرنشان ساخت : در طول ۲۰ روز اخیر ۱۵۰ مورد از طرف مردم شریف ارومیه مبنی بر نارضایتی واعتراض به فعالیت ستادهای غیر رسمی با ۱۱۰ تماس گرفته شده است.
سرهنگ صمدپور گفت : در مدت ۱۵ روز هم ۶۰ مورد تخلف انتخاباتی رصد و به فرمانداری شهرستان اعلام شده است.
حجت الاسلام خدایی معاون دادستان ارومیه نیز در این نشست با اشاره به اینکه " رعایت حقوق مردم ضروری است " تاکید کرد : کمیته بررسی تخلفات انتخاباتی به صورت مرتب تحرکات کاندیداها را رصد می کند و در حال حاضر معاونت پیشگیری ، یک بازپرس و یک دادستان به صورت شبانه روزی مشغول نظارت و کنترل شرایط هستند و اجازه نخواهیم داد با آبروی مردم و حق الناس بازی بشود و در صورت تخلف به شدت برخورد می شود.
در همایش نشست مشترک کاندیدا‌ها و هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات در ارومیه تعدادی از کاندیدا‌ها به بیان دیدگاهای خود پرداختند که نقطه اشتراک همه آن‌ها التزام عملی به قانون و اخلاق انتخاباتی و ضرورت جلوگیری از سوء استفاده برخی کاندیدا‌ها از امکانات دولتی و نهادهای خدماتی عمومی بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =