بیش از ۲ هزار واحد مسکن مهر در استان کرمانشاه واگذار می‌شود

تسنیم نوشت: مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: دو هزار و ۱۴۹ واحد مسکن مهر در دهه فجر امسال به متقاضیان واگذار می‌شود.

عبداله بهادری اظهار داشت: در دهه فجر امسال دو هزار و 149 واحد مسکن مهر همراه با 19 طرح عمرانی با ارزشی بیش از 51 میلیارد تومان تحویل و افتتاح می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه پیرامون طرح‌های افتتاحی دهه فجر گفت: 19 طرحی که در دهه فجر در سطح استان افتتاح می‌شوند مربوط به حوزه راه، فنی و اجرایی مدیریت مسکن و ساختمان هستند.

بهادری از واگذاری دو هزار و 149 واحد مسکن مهر در سطح استان خبر داد و خاطر نشان کرد: از این تعداد واحد مسکن مهر 83 درصد به صورت تعاونی، هشت درصد به صورت خودمالکی و مابقی نیز به صورت تفاهم نامه سه جانبه تحویل متقاضیان می‌شود.

وی با بیان اینکه قطعه دو و سه بزرگراه کربلا به طول 15 کیلومتر در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: علاوه بر این 107 کیلومتر عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت راههای اصلی و فرعی و 31 کیلومتر عملیات احداث و بهسازی آسفالت راه‌های روستایی با اعتباری بیش از 43 میلیارد و 800 میلیون تومان در حوزه راه تکمیل و در مدت مذکور به بهره‌برداری می‌رسد.

بهادری به طرح‌های حوزه فنی و اجرایی اشاره و عنوان کرد: در این حوزه چهار طرح با اعتبار هفت میلیارد و 737 میلیون تومان مربوط به طرحهای هلال احمر در شهرستان‌های کنگاور و سنقر و کلیایی و همچنین ساختمان فنی و حرفه‌ای شهرستان‌های هرسین و سنقر و کلیایی به بهره‌برداری می‌رسد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 500667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =