رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان غربی گفت: با همه مشکلات اقتصادی و مالی که دولت گریبان آن است، سعی بر حل مشکلات و تامین مطالبات بازنشستگان و کارمندان دولت در آذربایجان غربی هستیم.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ،ناصر حضرتي پر در شوراي اداري شهرستان خوي كه با حضور نماينده مردم خوي در مجلس، فرماندار و اعضاي شوراي اداري اين شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: سازمان مديريت و برنامه ريزي براساس قانون وظيفه تامين حقوق كارمندان دولت، تامين هزينه هاي پروژه ها، برنامه ريزي، پژوهش، مشاوره دهي مالي و اقتصادي به برنامه هاي اجرايي را برعهده دارد.

وي به پايين آمدن سهم درآمدهاي دولت تدبير اشاره كرده و افزود: پايين آمدن قيمت نفت، باعث كم شدن درآمدهاي دولت شده است و هزينه هاي برجاي مانده از دولت قبل و هزينه هاي برجاي مانده از سفرهاي استاني دولت، تامين اعتبار پروژه هاي نيمه كار را با تخصيص اعتبار مشكل مواجه كرده است.

رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي اذربايجان غربي تصريح كرد: با همه مشكلات اقتصادي و مالي كه دولت گريبان آن است، سعي بر حل مشكلات و تامين مطالبات بازنشستگان و كارمندان دولت در آذربايجان غربي هستيم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 497696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =