روابط عمومی ناجا زمان اعزام فازغ التحصیلان دانشگاهها را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاربری در بیان مشکل خود آورده است:" تیرماه امسال بعد از اتمام دانشگاه و انجام کارهای فارغ التحصیلی دفترچه اعزام گرفتم تا زودتر خدمت سربازی را تمام کنم اما هنوز زمان اعزام من مشخص نشده. در تمام این چند ماه بلاتکلیف بودم و کاری نتوانستم شروع کنم. چرا زمان های اعزام اینقدر طولانی هستند. بهتر نیست این مدت جزو خدمت ما حساب شود."

در همین زمینه پايگاه خبري پليس ، سازمان وظيفه عمومي ناجا خبر داد: تمام مشمولان فارغ التحصيل دوره های کاردانی ، کارشناسی و بالاتر و همچنين مشمولان گروه پزشکی سراسر کشور که برگ آماده به خدمت از سازمان وظيفه عمومی ناجا به تاريخ يکم دی ماه 1394 دريافت داشته اند به خدمت عازم می شوند.
این افراد موظف هستند که روز سه شنبه مورخ اول دی ماه 94 در محل و ساعتی که توسط اين سازمان در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهای مسلح اعلام شده، حضور يابند.

تمام مشمولان اوراق مربوط به اعزام از قبيل برگ آماده به خدمت ، برگ واکسيناسيون و برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهای مسلح و ساير مدارک مورد نياز،از جمله شناسنامه و ... را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.
همچنین مشمولاني که به هر دليل تاکنون موفق به دريافت برگ معرفی نامه به مراکز آموزش نيروهای مسلح نشده اند، می توانند به يکی از دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس+10) مراجعه کنند.
عدم حضور به موقع در زمان و محل هاي تعيين شده غيبت محسوب مي شود.

23232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 490472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجتبی IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    30 1
    پاسخ کاملا بی ربط به مشکل این جوان عزیز. متاسفانه چندین ماه از عمر جوانان در صف اعزام به خدمت سربازی تلف می شود و کسی هم پاسخگو نیست و یا اینگونه پاسخ می دهند. متاسفم متاسف خبرآنلاین لطفا منتشر کن .حرف بدی نزدم. مشکل 99 درصد جوانان برای اعزام به خدمت می باشد.
  • محمد IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
    11 1
    سلام من تیرماه فارغ التحصیل شدم با مدرک کارشناسی ارشد رفتم دفترچه گرفتم تاریخ اعزامم رو یک تیرماه نود و پنج زدن من این مدت رو چیکار میتونم بکنم در حالی که با کسری خدمتی که دارم تنها چهار ماه خدمت میکنم واقعا این چه وضعشه چرا باید من متاهل و بچه دار باید ده ماه الاف بمونم
  • بی نام A1 ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
    19 0
    الان سربازی شده سه سال.یک سال باید تو صف اعزام باشیخدا شاهده این اوج بی عدالتیه
  • arman A1 ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۲
    1 0
    سلام دوست عزیزم تبصره اخرین فرار برداشته شده وملاک اخرین مدرک تحصیلی قرار گرفته من اعزام 84 اخرین فرارم 91 اخرین مدرک پیش دانشگاهی 83 الان پیام مثبت برام اومد باید برم پلیس 10 ببینم چقدر جریمه شده...... موفق باشی