ایلنا نوشت: نماینده کهگیلویه بزرگ در مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی نامزد دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی نمی‌شود.

حجت الاسلام بزرگواری به دلیل آنچه که خالی کردن میدان رقابت برای دیگر نیروهای نخبه خوانده بود٬ از انتخابات مجلس دهم انصراف داد.

وی در قسمتی از یادداشت خود آورده است: بر سر عهد و پیمانی که با شما مردم عزیز حوزه انتخابیه‌ام بسته‌ام صادقانه برخورد می‌کنم و اعلام می‌کنم برای دوره دهم مجلس ثبت نام نخواهم کرد و اعلام می‌کنم علیه یا له هیچ کاندیدایی وارد نخواهم شد.

خبرآنلاین پیش از این طی مطلبی عدم حضور بزرگواری در لیست انتخاباتی اصولگرایان را پیش بینی کرده بود. به نظر مي رسد این اتفاق به دنبال تصمیم اعلام شده از سوی مصباحی مقدم در جریان اصولگرایی و بیرون گذاشتن چهره های تندرو از لیست انتخاباتی اصولگرایان روی داده است.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 488076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    0 0
    خوب دوستان فهميدن راي نميارن آبرومندانه ميرن کنار. البته دوستاني که انصراف ميدن بيکار نمونن الان بازار به هم زدن تجمع اصلاح طلبان داغه آستينها رو بزنيد بالا.
  • بی نام IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    4 0
    علی محمد بزرگواری: وی در مخالفت با و برنامه ها و وزرای دولت روحاني گفت: من با چماق لری با وزیر متخلف برخورد می کنم . بعضی از وزرای آقای روحانی از بس پیر هستند ، باید سرم به آنها وصل کنیم. دوستان هيچ انصرافي بي دليل نيست اصولگرايان هم دلخوشي از اين حضرات ندارند و حاضر نيستند آنان را در ليست خود قرارا دهند.
  • فواد A1 ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    3 0
    همه تندروها باید انصراف بدن چون مردم فقط به اعتدال رای میدن