عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: ساز و کار انتخاباتی گروه‌های اصولگرا تحت عنوان "جبهه متحد اصولگرایی" و با محوریت جامعه روحانیت مبارز از هفته آینده تشکیل خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین، اسدالله بادامچیان صبح امروز در جمع خبرنگاران در دفتر حزب موتلفه اسلامی کرمانشاه اظهار داشت: ساز و کار انتخاباتی گروه‌های اصولگرا تحت عنوان جبهه متحد اصولگرایی و با محوریت جامعه روحانیت مبارز از هفته آینده تشکیل خواهد شد که در این جبهه همه نیروهایی که انقلاب را قبول دارند و اصلاح‌طلب نیستند، حضور خواهند داشت.

وی از همگرایی تشکل‌های اصولگرا در اکثر قریب به اتفاق استان‌های کشور با محوریت روحانیت و ائمه جمعه با دعوت از تمامی گروه‌های خط امام و رهبری خبرداد و افزود: گروه‌های اصولگرا محوریت و فصل‌الخطاب بودن جامعه روحانیت مبارز را پذیرفته‌اند.

بادامچیان با بیان اینکه فعالیت شورای همگرایی اصولگرایان فرا‌تر از بحث انتخابات است، گفت: جریان اصولگرایی در بحث انتخابات یک تکلیف شرعی برعهده دارد که از نفوذ خط استکبار، راحت‌طلبی، عافیت‌طلبی و لیبرال در مجلس جلوگیری کند و شورای همگرایی اصولگرایان زمینه‌ساز وحدت و همکاری تمامی نیروهای انقلاب اسلامی است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در مورد شاخص‌های جبهه متحد اصولگرایان برای تعیین مصداق‌ها در انتخابات اسفند ماه امسال، بیان کرد: شاخص‌هایی همچون تعهد به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، تدین، پاک بودن، عدم دارا‌بودن سابقه سوءاستفاده مالی، مسئله اخلاقی و انحراف سیاسی ملاک تعیین مصادیق است.

بادامچیان با بیان اینکه نامزدهای اصولگرا باید شایستگی‌های علمی، حقوقی و غیره را برای قانونگذاری و طرح خواسته‌های مردمی داشته باشند، افزود: دارا بودن پایه‌های رأی نیز از جمله شاخص‌های تعیین مصداق است که در رابطه با این شاخص امکان دارد «صالح رأی آور» به «اصلح بدون رأی» ترجیح داده شود.

وی اکثریت مجلس آینده را اصولگرا پیش‌بینی کرد و گفت: مصداق‌ها از سوی استان‌ها تعیین می‌شوند و مرکز دخالتی در انتخاب این افراد نداشته بلکه به تأیید و حمایت از آن‌ها خواهد پرداخت؛ چنانچه اختلافی در برخی مناطق وجود داشته باشد درصدد حل آن بر خواهیم آمد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 488033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
    5 0
    منتظر باشيم راي بادماچيان رو ببينيم