ارسلان قاسمی:برنامه های فرهنگ نیازمند سرمایه گذاری بیشتری است

ارسلان قاسمی گفت: تولید آثار فاخر فرهنگی، هنری و سینمایی در حوزه شهر و شهرنشینی با همکاری شهرداری اردبیل می تواند تاثیرگذاری خاصی را بر نهادینه کردن فرهنگ صحیح شهر و شهرنشینی به همراه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در استان اردبیل، بازیگر جوان و نقش آفرین سریال تلویزیونی یوسف پیامبر(ص) در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: کار در حوزه فرهنگ و هنر گسترده و وسیع است و در این عرصه هرچه قدر سرمایه گذاری شود قطعاً باز هم کم است.

وی با بیان اینکه ورود شهرداری ها به این حوزه امری مبارک و دارای ثمره و نتیجه شایسته است، گفت: شهرداری اردبیل در حوزه توسعه فرهنگی و اجتماعی با هدف گذاری و رویکرد مثبت و حمایتی ورود پیدا کرده و شخص دکتر لطف اللهیان، شهردار اردبیل نیز بارها به این امر و گستردگی آن تأکید کرده اند.

 

بازیگر نقش کودکی بنیامین در سریال "یوسف پیامبر(ع)" و "چشم باد"، تصریح کرد: با برنامه های فرهنگی و هنری بویژه تولید آثار سینمایی، تلویزیونی و نمایشی به راحتی می توان پیام های تأثیرگذار در حوزه شهر و شهرنشینی را به گروه های مختلف جامعه منتقل کرد.

وی با بیان اینکه ایجاد ارتباط بین هنرمندان و مدیران می تواند به ایجاد تعامل و تشریک مساعی بیشتر کمک کند، گفت: با توجه به اینکه هنرمندان در بین مردم زندگی می کنند؛ می توانند با دید هنری و فرهنگی تأثیرگذار، ایده های جدید سازندگی را در شهر اجرایی و عملیاتی کنند.

قاسمی اظهار کرد: برای ساخت کارهای خوب و مردم پسند باید شهرداری اردبیل و هنرمندان باهم همکاری کنند و در این زمینه حمایت ویژه شهردار اردبیل ستودنی است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482517

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =