علی کفاشیان در برنامه 90 گفت کارلوس کروش گفته اگر شرایط درست نشود بعد از بازی با عمان و هند از ایران می رود. بازی هایی که در عید 95 برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛علی کفاشیان که روی خط برنامه 90 رفته بود به شدت از محمد مایلی کهن برای مصاحبه اش علیه سرمربی تیم ملی انتقاد کرد.
بحث بیماری کارلوس کروش چه بود؟
سه یا 4 ماه قبل پرونده پزشکی را آقای کروش داشتند که رفتند و چند عمل انجام دادند . خوشبختانه بعد از عمل ها ، آزمایش هایی که داشتند نشان می داد شرایطش خیلی حاد نیست اما به هر حال کسالت دارد اما مشکل جدی ندارد.
مشکلات سخت افزاری که آقای کارلوس از انها می نالد چه شد؟ مشکلات حل می شود؟ زمین ، لباس ها؟
همان ابتدا که مذاکره داشتند ، گفتند با این مشکلات نمی توانند ادامه بدهند . ایشان می گفتند اردوهای خارجی اش را برای این برگزار می کند که در ایران زمین تمرین درست نداریم.بیش از 5 میلیارد هزینه زمین مان است و برای ترمیم شان مزایده هم گذاشتیم . ولی این بودجه را نداریم. ما بیش از 40 درصد از بودجه مان هزینه های تیم ملی است. ما فقط پول مربی و بازیکن می توانیم بدهیم. البته ما یک مرکز پزشکی داریم می سازیم. این بار از ما قول گرفتند بعد از عمان و هند شرایط فراهم نشود ایشان جدی ایران را ترک می کند. ما سعی کردیم کل آکادمی را مدرن بسازیم. امیدواریم که با قول های جدید که از وزارت ورزش داده شده ، بتوانیم زمین های چمن را آماده کنیم.
این مصاحبه آقای مایلی کهن را دیدید؟ مگر می شود مدیرفنی تیم امید این طور درباره سرمربی اش حرف بزند؟
من به کروش کتبی گفتم که حق مصاحبه ندارد. ایشان گفت مدیرفنی تیم امیدتان مدام علیه من حرف می زنند. حتی او پذیرفته برای بازی های قطر ، برود کمک آقایان بکند. کروش کمک کرده برای تیم امید. من متاسفم علی ر÷غم اینکه بارها تذکر داده شده ، باز این حرف ها را می بینیم . تیم ما 4 سال است که اول رنکینگ آسیا هستیم. ما از کروش تیم ملی قوی می خواستیم. کی تا حالا 2 بازی قبل از پایان با یک تیم جوان صعود کرده باشیم. 7 سال پیش هیچ کس نمی آمد با ما بازی کند. دبیر فدراسیون نوروز می آید که از ما وقت بگیرد برای بازی . تیم ملی خودش را ثابت کرده است. حتی به تبع فوتبال بزرگسالان مان تیم ها می آیند با تیم امید ما بازی می کنند.
اسپانسر لباس عوض شد؟
آخرین مرحله امضای قرارداد لباس ها هستیم. یک جا نیاز یک سال تیم ملی ما برای تیم بزرگسالان وارد می شود و تجهیزات را هم وارد می کنیم. البته همیشه ناچار به صرفه جویی بودیم.
کارلوس کروش کی بر می گردد؟
او اواخر ژانویه می آید و بازی های قطر را می رود. تا 53 روز دیگر می آید اما دستیارانش همگی اینجا هستند. البته یکسری پیگیری هایی هم دارد برای بازی های تدارکاتی مان.
مجمع فدراسیون فوتبال کی است؟
ما بزودی مجمع عمومی داریم و 18 اسفندماه هم مجمع انتخاباتی را برگزار می کنیم.

258 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 481739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    13 1
    خنده های آقای کفاشیان رو مسخره می کنید . همین آقای خنده رو سال هاست فدراسیون ما رو بدون ستاره در صدر نگه داشته . حالا ممکنه خیلی تاپ نبوده باشه ولی از خیلیا از جمله دوست عزیزمون آقای علی آبادی خیلی بهتر بوده بچاپ ادمین جان بچاپ
  • بی نام EE ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    1 15
    شما و کیروش از بازمانده های احمدی نژاد هستید و باید خیلی زودتر می رفتید
  • بی نام IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    13 2
    از دولت و خيرين تقاضا داريم كه به تيم ملي كمك كنيد،كيروش نبايد جايي برود اين كفاشيان و گودرزي هستند كه بايد بروند.مردم تيم ملي رو با كيروش ميخوان
  • بی نام A1 ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    8 1
    رییس فدراسیونی که نتونه به زیردستش دستور بده مصاحبه نکن به چه دردی میخوره؟ آخه کجای دنیا مدیر تیم امید برای تیم ملی اش حاشیه درست میکنه؟ مایلی کهن همه چیزش منافع شخصیشه دلش کجا برای تیم ملی میسوزه؟ آقای کفاشیان از دادگان یاد بگیر چطوری مدیریت میکرد؟ مگه مدیر برای امیدها قحطه که اینقدر باهاش مماشات میکنی؟
  • بی نام A1 ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    4 6
    خب بذار بره, الان ایشون داره واسه تیم ملی کلاس میذارو ناز میکنه همش چه فرقی با رحمتی داره؟؟؟
  • مهدی رحیمی آتانی A1 ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    13 3
    درود به کیروش که با وجود بیماری مثل یه مرد واسه تیم کشورمون زحمت کشید آقای مایلی کهن بس کن خستمون کردی...
  • بی نام IR ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
    9 2
    پول ندارین چمن رو درست کنین جلوی حرفهای بی منطق مایلی کهن رو هم نمیتونین بگیرین؟ چرا کیروش وقتی مصاحبه میکنه تهدید به اخراج میشه ولی مایلی کهن هرچی به دهنش میرسه میگه و فقط میگین کار بدی کرده؟ دستور بدین صحبت نکنه و اگه توجه نکرد اخراجش کنین. اگه واقعا اراده ای برای کنترلش دارین.
  • محمدرضا A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
    4 9
    همین حالا هم رفته 52 روز مرخصی چه فرقی داره بودن ونبودنش
  • سیدعلی موسوی A1 ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
    5 1
    خداداد عزیزی یک حرف درست زده باشه توی زندگیش همینه:کفاشیان شاید مدیر خوبی نباشه ولی آدم درستیه و بهتره باقی بمونه توی پستش این جف رو چند سال قبل زده بود. مرد دوست داشتنیه فوتبالمون داره پخته تر برخورد میکنه ایول به کفاشیانهمون شادابیان خودمون
  • بی نام A1 ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
    5 2
    این شعار مایلی کهن است دیگی را که برای من نمی‌جوشد .....
  • بابك US ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
    4 1
    با توجه به كيفيت هواى تهران، آيا بهتر نيست اين هزينه را صرف زمين چمنى در نقطه بهترى، از لحاظ پاكيزگى هوا، كنند تا تيم ملى هم با آسودگى تمريناتش را انجام دهد و احيانا مجبور به تمرين سالنى يا تعويق آن بخاطر آلودگى هوا نشوند؟
  • بابك US ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
    5 1
    اگر اشتباه نكنم زمان ايويچ هم كمپ تمرينى تيم ملى مدتى در شهرستانى كه الان اسمش را بخاطر ندارم بروجرد؟ بجنورد؟ سبزوار؟ انجام شد.
  • مهدی رحیمی A1 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
    7 2
    چرا پست منو نذاشتی خبر انلاین دیشب برات فرستادم...لطف کن آقای مایلی نژاد دست از سر تیم ما بردار