محمد مایلی کهن بار دیگر به کارلوس کروش و آنهایی که کارش را می پسندند تاخت و این بار هم تاکید کرد پول خرج این مربی کردن به باد دادن سرمایه های ملی و حق بچه های جنگ و جانبازان است.

 

فرهاد عشوندی - خبرگزاری خبرآنلاین:«من در رابطه با مشکلات معیشتی مردم کشورم و بهبود زندگی مردم کشورم هیچ وقت سکوت نخواهم کرد. به هر حال رقم درشتی به سرمربی تیم ملی می دهیم وچیزی هم عاید فوتبال ما نمی شود . اگر من بچه این مملکت نیستم سرم را بگذارم بمیرم و اگر هستم هم به من این فرصت را بدهند تا نیم ساعت در تلویزیون درباره او حرف بزنم» چه کسی غیر از محمد مایلی کهن می تواند این جمله را گفته باشد؟

محمد مایلی کهن بعضی وقت ها درست هم می گوید ، طوری این حرفها را می گوید که نمی شود حرف هایش را شنید. او که سالهاست خود را حلاج این فوتبال می داند و درد دفاع از حقوق بچه حزب اللهی ها ، بچه های جنگ و آنهایی که دین شان را به دنیای شان نفروختند ، دارد. فریاد می زند و می گوید دلش می سوزد وقتی می بیند میلیارد، میلیارد پول مملکت می ریزد به شکم اجنبی بی سودی برای فوتبال مان ، مثل کارلوس کروش . او که بزرگترین هنرش پنجم کردن تیم ملی در گروه 4 تیمی جام جهانی بوده است. آن هم  با تیم های معمولی و ضعیفی مثل آرژانتین ، بوسنی و نیجریه.

مایلی کهن دوباره می نالد و حتما به حق می نالد . او درد بچه های جبهه و جنگ را به دل دارد. چه اهمیتی دارد اگر کسی یادش نیاید که مایلی کهن حتی یک روز در طول این 8 سال به جبهه رفته باشد. شاید او نگفته باشد تا ریا نشود. اینکه از خدمت سربازی هم معاف شده در همان سالها ، باز دلیلی نیست برای اینکه او را بچه جبهه و جنگ ندانیم.

مایلی کهن خود را حلاج این فوتبال می داند که دارد فریاد «انالحق» سر می دهد. سال هاست که این کار را می کند. از همان روزی که برای مشکل مسکن عمه پیرش به دیدن محمود احمدی نژاد رفت و هیچ وقت مشکل مسکن آن پیرزن حل نشد اما همان روزها ها حاجی شد سرمربی تیم فولاد . اصلا مهم نیست ته آن فصل تیمی که حاجی مایلی بسته بود چه سرانجامی پیدا کرد. اصلا چه اهمیتی دارد که نتایج فنی تیم های او در 14 سال گذشته چه بوده اند. از تیم امید و پیکان ، فولاد تا همین گهر درود! مهم این است که حاجی هر جا بوده، درد افشاگری از فساد فوتبال داشته و به حق با تمام انرژی به همه تاخته. از دوست دیرینش محمد دادکان تا علی پروین و کاشانی و علی دایی و کفاشیانی که در فدراسیونش کار می کند . او اما هنوز گلایه دارد از نداشتن میکروفن و اقلا نیم ساعت آنتن برنامه زنده می خواد برای گفتن آنچه در دل دارد. کاش همین امشب این آنتن را هم در اختیارش بگذارند تا حرف هایش را بگوید. یعنی باز بگوید ، برای بار شاید هزارم ، شاید مشکلات فوتبال حل شود.

آقای مایلی کهن عزیز، سالهاست که می گویید و مدام ژست می گیرد که تنها ناجی مصلح این فوتبالید . مدام به تیم نسل 98 تان بر می گردید و از آن تیم می گویید. تیم خوبی که باعث فخر همه ماست و بی آنکه باز بپردازیم به نحوه نشستن تان روی نیمکتش فقط می پرسیم  یادتان هست همان تیم با شما از رسیدن به جام جهانی بازماند و در میان ناامیدی کامل وقتی شما کنار رفتید ، دوباره جانی دوباره گرفت. یادتان هست چطور در تهران و ریاض برابر عربستان ناکام ماندید؟ یادتان هست چطور اسیر تاکتیک های میلان ماچالا و تیم کوچک کویت  شدید؟ یادتان هست وقتی رفتید برای تان تیتر زدند... ، ولش کنید ، مهم روزی است که به تیم امید برگشتید و برای تان تیتر زدند :«خداراشکر مایلی کهن آمد!»

ته آن خداراشکر مایلی کهن برگشت اما چه بود؟ سایر نتایج تان چه بود؟ شما اصلا بهترین اما هیچ با خود فکر کردید که چرا یکی مثل کارلوس کروش با همه ناکامی ها ، ناتوانی ها ، رفتارهای زشت و زننده ای که از آنها یاد می کنید، محبوبیت دارد؟ پاسخش خیلی ساده است. ترس ، ترس همان هایی که بالای 80 درصدشان می گویند کارلوس کروش را می خواهند . خواسته یک ملت که عالی ترین مقامات دولتی را وا می دارد تا جلوی پروژه حذف مربی پرتغالی را بگیرند. جماعتی که دیگر گفته های شما را باور ندارند چون می توانند نتایج و گفته های شما و همفکران تان را روی کفه ترازو بریزند و بر آنها قضاوت کنند. هنوز 72 ساعت از حرف های محمد علی آبادی نگذشته که نشان می دهد شما چطور در سال 88 شانس نشستن مجدد روی نیمکت تیم ملی را پیدا کردید.

ما هم مثل شما به خیلی از رفتارهای کارلوس کروش انتقاد داریم. شاید حتی خیلی جدی تر از شما سبک فوتبالش را نپسندیم ، خسته باشیم از این همه گلایه های بی پایانش . از رفتارهای گاه تندش با یکی مثل میلاد محمدی اما وقتی این گفته های تان را می خوانیم و باز به روزگار شما و هم سلفان تان فکر می کنیم می ترسیم. ما می ترسیم که شما و شمایانی که سالهاست حرف های تان را باور نداریم برگردید.به راستی اگر قرار بود کارلوس کروش برود و فوتبال در ادامه مسیر پیشرفتش به یکی از بزرگان فوتبال دنیا سپرده شود ، باز هم این همه از یکی مثل این مرد پرتغالی دفاع می شد؟ آقای مایلی کهن باور کنید کارلوس کروش محبوب است چون یکی مثل شما منتقدش هستید.

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 481557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 81
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید مهدی A1 ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    آقا ما به روحانی رای دادیم تا امثال مایلی کهن پست نگیرند.پس چه شد؟؟؟؟
  • ا A1 ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    دمت گرم.عالي نوشتي. عالي
  • بی نام A1 ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    نه آقای مایلی کهن، شما بچه این مملکت نیست، لطفا به حرفی که گفتی عمل کن
  • بی نام IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    همه از کیروش متنفر هستن جناب عشوندی چون شما طرفدارش هستی
  • بی نام IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    81 31
    عالي نوشتي سانسورچي
  • بی نام RO ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    148 9
    واقعا وقتی به ساختار فوتبال کشورمون نگاه میکنم با خودم فکر میکنم که قحط الرجاله انگار. این از زمینای فوتبال و تمرین، اون از امکانات استادیوما و اینم آقای مدیر تیم ملی امید... اینا فقط بلدن با چوب غیر فووتبالی بودن ادمای دلسوزو بزنن و الحق دولت ها هم با حمایت از امثال کفاشیان و رویانیان و ... گزک خوبی دستشون میدن. همین سطح فکره که فوتبال ما رو با این همه هزینه اینجا نگه میداره و امثال صفایی فراهانی نمیتونن کاری براش بکنن
  • آرمین 68 A1 ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    خسته باشیم از این همه گلایه های بی پایانش؟؟؟؟ این چه طرز نوشتن است. وقتی یه مربی حرفه ای میارید بعد امکانات در حد صفر بهش میدید انظار دارید انتقاد نکنه؟ بعد همین شما اگه تیم خدای نکرده نتیجه نگیره بهش رحم نمی کنید. اخه حداقل ترین چیز فوتبال زمین هست کی میخوایید این رو متوجه بشید؟
  • محسن62 A1 ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    106 6
    صد در صد موافقمدر مسایل سیاسی هم مخالفتهای امثال جبهه پایداری با هر مساله ای باعث علاقه مندی اکثریت مردم می شود
  • ali IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    بخدا قسم تیم سال 98 را استانکو تو پرسپولیس ساخت نه مایلی کهن. نه تا از بازیکنای تیم ملی از پرسپولیس بود. در ضمن همین حاجی مایلی با لج و لجبازی بازیکنایی مثل نامجومطلق پاشازاده زرینچه را به تیم ملی نمی برد . همش پرسپولیسی ها را می برد .
  • سیاوش IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    نه کی روش نه مایلی/// عشق:سلطان علی داییعلی منصوریانیحیی گل محمدی
  • احمد A1 ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    نه دوست عزیز داری اشتباه میری. رگ گردن کلفت کردن دوای این درد نیست. مایلی کهن هرچی هست برای خودشه شما به کدام اتقاد جواب داده ای؟ کدام مطلب انتقادی از کیروش نوشته ای؟ چرا هیچ وقت نگفتی کیروش که آن همه از چمن کمپ تیم ملی ایراد میگرفت و اردوی خارجی میخواست قطعا چمن آفریقای جنوبی را دیدید؟ و دم نزدید. چرا همین که آل اشپورت با کیروش قرارداد بست لباسها خوب شد؟ چرا دم نزدید؟ چرا وقتی دوست شفیق جناب کیروش که 450 هزار دلار بی زبان را برد وتیم امید را به قهقرا برد دم نزدید؟ قلمتان کجا بود؟ باخت 4 تا 4 تا به بوتان و قرقیزستان مشکلی نداشت اما تساوی مقابل استرالیا نتیجه خوبی نیست؟ جناب نویسنده منصف 80 درصد آن تیم 98 را که میگویید خود مایلی ساخت از دل جوانان و امیدهای تهران.
  • بی نام A1 ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    86 8
    احسنت
  • بی نام GB ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    نزدیک عید بود اقای علی جوادی در شبکه با مایلی کهن مناظره داشت تمام حرف دلمون رو به مایلکی زد
  • ali IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    49 4
    چرا نظرات مرا هیچوقت نشان نمی دهید.
  • سامان IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    96 7
    دلیل این همه هجمه مایلی کهن سکوت سایر مربیان کاربلد ایرانی نه مغرض نسبت به کارنامه ایشان است انگار تو این مملکت هیچ مربی دلسوزی به جز مایلی کهن برای تیم ملی وجود ندارد
  • محمد حسن A1 ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    پول بیت المال وتو وامثال تو که تیم را دارید نابود میکنید حیف ومیل میکنید نه اقای کیروش .جوون مادرت برو بزار اقای کیروش کاروش بکنه دست از سر ملت بردار اقای مایلی کهن
  • مهدی رحیمی آتانی A1 ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    130 7
    آقای علم گریز نمیدونم به اینکه ب نام جنگ داری کیروش و می کوبی و حتی یه ثانیه جنگ نرفتی گریه کنم یا به حرفای از سر کینت درباره کیروش و تیم ملی کشورم؟
  • بی نام A1 ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    به جای اینکه شخصیت یا نتایج مایلی کهن رو زیر سوال ببرید، سعی کنید جواب حرفهاش رو به طور منطقی بدید. اگر حرفش درسته قبول کنید و اگر اشتباه میگه توضیح بدید دلیل اشتباه بودنش چیه. وگرنه این مدلی که شما با یادآوری سقوط فلان تیم و ناکامی فلان تیم توضیح دادید هیچ ارزشی نداره. اگر حرفهای مایلی کهن به خاطر کارنامه نامطلوبش قابل پذیرش نیست، خود شما با کدوم کارنامه از مایلی کهن انتقاد میکنید؟ اصلا این همه روزنامه نگار که دائم به تمام مربیان ایرانی گیر میدن کدوم سابقه سرمربیگری و کدوم قهرمانیها رو توی کارنامه شون دارن؟؟
  • بی نام IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    آقا لطفأ از اين آقا خبري نزاريد،نظرات ايشون براي ما مردم اهميتي نداره.درود بر كيروش كبير
    • شایان A1 ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
      2 8
      چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کیروش کبیر؟؟؟؟؟؟خخخخخخ
  • احمد A1 ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    اگر توپ دقیق 90 عربستان به ایران در ریاض توسط خالد موالید با اشتباه کودکانه یحیی گل محمدی گل نمیشد و یکی از توپهایی که رحمان احمدی در کره معجزه آسا مهار کرد گل میشد میدانید الان چیزی برای نوشتن نداشتید؟ نویسنده محترم که جوانگرایی کیروش را بر سر منتقدانش میکوبی آیا این جوانها را کیروش از جیبش درآورده؟ نه، ملت پدرشان درآمد آنقدر گفتند میانگین سن تیم بالاست از بین 32 تیم جام بیست و هشتم. میشود بفرمایید این جوانها را چه کسی معرفی کرده؟ احیانا زیاد فوتبال نگا نمیکنی که نمیدانی ترابی میلاد محمدی کنعانی اخباری چشمی و ...اولین بازی ملی خود را برای تیم امید در فرئردین 94 انجام دادند یعنی این بازیکنان مستعد 4 ماه قبل در زمان جناب وینگادا وجود خارجی نداشتند و شما به جعل اینها را کشیف کیروش میدانید.
    • میلاد رضایی A1 ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
      13 2
      هه هه اگه اون توپ دقیقه 90 مسی هم گل نمیشد، ایران میرفت مرحله بعدی جام جهانی اگه بازی با عراق، یکی از پنالتی های تیم ملی کیروش که نرفت توی گل، میرفت توی گل ایران قطعا تا فینال میرفت بالا اما و اگر رو ول کن، واقعبت رو بچسب
    • بی نام IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
      7 2
      اگر يكى از حمله هاى ايران روى دروازه نيجريه گل ميشد چى؟ اگر توپ قوچان نژاد مى رفت تو دروازه آرژانتين چى؟ هيچكدوم از اينا اتفاق نيفتاده. بر اساس اما و اگر نميش بحث كرد. واقعيتى كه جلوى چشم ماست اينه كه اكثريت مردم كيروش رو دوست دارن و اقليتى شامل شما و مايلى كهن داريد حرص مى خوريد و كارى از دستتون برنمياد.
  • ارشک IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    حضرات محترم رسانه اینقدر گفت وگو های بی اساس و پر از خشم ممد مایلی رو پر وبال ندید حنای این آقا رنگ باخته .شما لطفا آب تو آسابش نریزید.
  • جهانشاهي A1 ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    85 7
    مایلی فقط حرفه خودش کلی مشکل داره
  • خسرو RO ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    55 10
    احسنت جوابی ناب به انتقاد های بی پایه اساس.
  • عباس A1 ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    85 13
    ممنون از خبرانلاین که حرف دل مارو زده لطفا اقای مایلی کهن تمومش کن ما دیگه حوصله شما رو اصلا نداریم
  • بدون نام ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    74 8
    امثال تو ادمهاي حقير و درونتون پر از كمبود و حسادته،عكساي قبل انقلابتو همه ديدن،تو يه نمونه بارزه ادم ريا كاري
  • جواد A1 ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    62 6
    دمت گرم. از دل میلیون ها هوادار فوتبال ایران گفتی
  • علی رضا A1 ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    22 59
    آخه چرا اینقدر از کسی که ازفوتبال ملی ما به صورت نامشروع دلالی کاشبی می کند حمایت می کنید؟
  • بی نام A1 ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    84 9
    آقای مایلی کهن لطفا دست از سر فوتبال ایران بردارید. هیچ وقت نمی توانید محبوبیت کیروش را خوشه دار کنید...کیروش محبوب قلب هاست...
  • بی نام EE ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    84 4
    اقای مایلی بسه دیگه ابروی پرسپولیسی هارو میبری . بقول رفیقت .... لو لو برد.
  • بی نام AU ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    54 3
    بارکلا حرف دل ما رو نشتی ولی کو گوش شنوا
  • مسعود A1 ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    67 3
    آقای مایلی كهن ، یه مدت حرف نزن . خداییش خسته شدیم تو روزنامه ، تو خبر ، تو سایتا هر كجا می بینیم داری اعتراض می كنی بسه ، بابا ما شما رو هم می شناسیم بی خیال
  • بی نام IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    63 4
    آقا چرا حرفهای این آدم را رسانه ای می کنید به خدا مایلی کهن ارزش شنیدن و خواندن ندارد
  • محمد A1 ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    16 66
    شما هم که ماشالله از کاسه داغتر از آش گزشتید بقول رفیق شفیقتون عنادرو علنی کردین علیه "همه"منتقدای کیروش هرچند میدونم کامنتایی که یک درصد علیه کیروش آریاییباشه چاپ نمیشه
  • ارشدي A1 ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    41 6
    عالي نوشتيد ، خيلي ممنونم از شما ولي چه فايده كه نرود ميخ اهنين در سنگ.
  • علی IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    83 10
    دمت گرم کیروش این یارو مایلی کهن همونی بود که دایی مردانگی کرد واز زندان دراوردش کسی که پشت سر مربی ملی حرف میزنه به خاطر اینکه خودش پست بگیره اخه یکی نیست بگه بابا این چند سالی که بودی چه کاکلی سر تیم ایران زدی
  • بی نام A1 ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    استقلالی ها که ازش متنفر هستند دیگه کیروش هم مثل سابق محبوب نیست بره به درک
    • آبی A1 ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
      5 2
      تورو خدا بجای همه استقلالیا حرف نزن ما طرفدارای حجازی عاشق کیروش و علم جدید فوتبالیم برعکس طرفدارای قلعه و محمود خان...
  • صدای پای آقای اسدی A1 ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    35 10
    واقعا از راه دور دست همه خبر آنلاینی ها و خبرورزشی ها رو می بوسم دمتون گرم و سرتون خوش نظر بنده اینه که باید همین جا و در نزدیک 3 ماه مونده به انتخابات فدراسیون کار این گروه تمام بشه امیدوارم مثل همیشه در مورد انتخابات فدراسیون هم استراتژی مناسبی داشته باشید که به یکباره با حبیب کاشانی یا اسدی مواجه نشیم. باز هم ممنون از همه شما ممنون اقا فرهاد از آقای سعیدی هم تشکر کنید به جای بنده سلامی هم به آقای کربلایی برسونید که میدونم الان خیلی دوست دارن از کی روش انتقاد کنن و ساز مخالف بزنن اما ناچارن حرف گوش بدن :
  • محمد ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    59 7
    گل گفتي عزيزم آخه ببين كي داره از كيروش انتقاد ميكنه يك آدم دو رو
  • محمد GB ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    32 4
    عالی بود
  • بی نام IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    56 4
    تیم معمولی و ضعیفی مثل آرژانتین؟ مایلی کهن شخصی است که در این 35 سال اخیر همیشه بیش از حقش حرف زده
  • بی نام A1 ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    41 5
    چرا افراد فاقد کارنامه در مورد افراد با دانش اینگونه صحبت می کنند؟
  • بی نام A1 ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    23 4
    پاراگراف آخر از طرف خودت بود جمع نبند
  • مصطفی A1 ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    21 2
    ایول تیتر خبر
  • بی نام IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    42 2
    محمد مایلی کهن؛ منتقد همیشگی تیم ملی، کروش، علی دایی، امیر قلعه نویی، محمد دادکانچون او را از تیم امید برکنار کرد؛ تیمی که مایلی کهن با آنهمه ستاره آن را حذف و به المپیک نبرد، مرحوم ناصرحجازی، فتح الله زاده، اکثر مقامات فدراسیونغیر از کاشانی که به او پست داده و اسدی که منتقد کروش است، حبیب کاشانیوقتی در پرسپولیس بود و ادعا داشت خودش باید مدیر پرسپولیس شود، رویانیانکه چرا من را سرمربی پرسپولیس نکرده، استقلال، پرسپولیس، تیم ملی امیددر گذشته چون در این تیم پست نداشت، فوتبال پایه ایران، مربیان مختلف ملی، اکثر مدیران فوتبال، روسای سابق سازمان تربیت بدنی و وزرای سابقنه وزیر فعلی که با او بر سر انتقاد از کروش وجه مشترک دارد، اکثر بازیکنان غیر از مهدی رحمتیبه این دلیل که کروش او رادعوت
  • مهيار ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    39 3
    ايشون نظري راجع به هزينه اردوهاي طولاني مدت اروپاي تيم اميد ندارن يا اينكه بهترين تيم اميد تاريخ فوتبال ايران با هدايت ايشون نتونست به المپيك بره و با بدترين نتايج از انتخابي المپيك حذف شد
  • بي نام ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    27 3
    تيتر خبر عاااااالي بود
  • بی نام GB ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    52 5
    می گوید بردن گوام هنر نیست ولی خودش به ترکمستان باخته
    • بی نام IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
      2 1
      شرایط آماده سازی تیم های فوتبال با امروز خیلی فرق داشت بعد هم اون یک بازی دوستانه و تدارکاتی بود
  • بی نام A1 ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    42 3
    سلام، متن شما عالی بود، فقط یه چیزی دیگه رو هم من اضافه کنم یادمه تو یه برنامه تلویزیونی جناب منتقد همیشه نظرسنجی های برنامه های تلویزیون که حدود 80 و بیشتر به ادامه کار کیروش رای دادن رو رو هم گفتن ساختی هستش. اونوقت ایشون شده دایه مهربانتر از مادر برای ملت بزرگ ایران و فوتبال، انشاا... خدا همه رو به راه درست هدایت کند. دست بردار آقای مایلی کهن بسه دیگه خسته شدیم از دستت،
  • ممل KR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    13 67
    ما شاالله کروش آنلاین خدایی اگه کروش خوبه برانکو فرگوسنه.
  • مجتبا RO ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    زنده باد… زنده با كيروش كه بر خلاف بعضى ها، آدم حسابيه.
    • بی نام IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
      58 8
      مایلی کهنی که یک روز جبهه نرفته هر روز به بهونه دفاع از جانبازان و بچه های جنگ دنبال منافع خودشه
    • بی نام A1 ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
      4 3
      درود بر کیروش
  • پویا A1 ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    85 17
    آفرین برتو درود بر خبر آنلاین با چاپ این مقاله .....
  • بی نام A1 ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    72 15
    دمت گرم خوب گفتی
  • بی نام RO ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    میگه نیم ساعت به من وقت بدین تا توی تلویزیون حرف بزنم ... مرد حسابی همین چند روز پیش بود که در شبکه دو روبرو رئیس بی لیاقتت کفاشیان درافشانی کردی ... اصلا بیان آرشیو سایتها و خبرگزاری ها رو دربیارن هیچ کس به اندازه تو میکرفون در اختیارش نبوده تاکی می خوای عوام فریبی کنی ... امثال کیروش شرف دارن به یکی مثل تو
  • بی نام IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    اقای مایلی کهن ، مقایسه شما با کروش مثل مقایسه پراید و مازراتی هست..چجوری انتظار دارین مردم به شما حق بدن تو بحث فنی؟
    • بی نام IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
      50 4
      مایلی کهن خودش حتی 1 روز جبهه نرفته و حتی سربازی هم نرفته .... حالا هر روز همین مایلی کهن از جانبازان و بچه های جنگ مایه می زاره
  • رامين A1 ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    91 13
    آفرين، عااااالي بود
  • بی نام IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    87 10
    من میخام بدونم این مربی که هر جا رفته تیم ها را نابود کرده چه حقی داره در مورد مربیان درجه یک دنیا نظر بده؟ دوما به این مربی همیشه معترض باید گفت وقت بازنشستگیه برو به سلامت. سوما مطبوعات مربیان اینچنینی که روی اعصاب تیم ها هستند را باید تحریم کنند.
  • sermohamad A1 ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    65 6
    آخ........عاشششششق این مطلبم.مررررررسی.دمتون گرم.
  • بی نام IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    درود بر ایرانی و نفرین بر این اجنبی . البته دور یا زود کیروشی پور ها رسوا خواهند شد
  • امین IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    17 41
    خبرجان،این پسندیده نیست که شما توقع داری همه تواین فوتبال بر اساس تخصص یا هنر یا اخلاقِ خوش یا حتی پاکی و درستیشون رو بورس بمونن و هرروز توی اخبار شما اصلاً هنرِ شانتاژ و شلوغکاری و الکی حرف زدن و جختکی و الابختکی رو ندید میگیری.
  • شهریار IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    30 4
    چقدر احساس سبکی می کنم. کلامتان خیلی حق بود.
  • بی نام A1 ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    34 6
    درود به این تحلیل فوق العاده واقعا تا کی برخی با قیل و داد میخواهند ضعفهای ودشان را بپوشانند و جلوی خواست مردم بایستند خود اقای مایلی کهن چطور بدون عذاب وجدان اینمه پول از بیت المال گرفته و هیچ نتیجه یا کار اصولی نداشته؟ من به عنوان یک ایرانی بابت هم خودم از ایشان ناراضی هستم.
  • بی نام A1 ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    32 6
    خوشم اومد.
  • مهدی IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    32 5
    عالی بود آنلاین آ فرین ب شما خواهشن تاییدش کنید
  • مهران A1 ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    45 5
    آقای مایلی کهن میشه بگین کی تو ایران کارش درسته؟؟......حتما میخواین بگین "فقط من"
  • بی نام EE ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    37 10
    شیرت حلال اینها دارند از حسودی می میرن و گرنه اگر کی روش مفتکی هم مربی تیم ملی باشه باز هم اینها مخالف اقای کی روش هستند
  • بی نام A1 ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    32 4
    دقیقا
  • بی نام A1 ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    45 7
    مایلی بسه خستمون کردی. مرسی از خبر آنلاین بابت این نوشته
  • بابک فرزام DE ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    38 9
    خیلی ممنون از جوابیه بسیار زیبا و روان.شاید اقای مایلی کهن کمی روبراه شود .این آقا فکر کرده کیه .چون یک زمانی فوتبالیست بوده هر چی میخواد بگه .اون یکی رو میخواد مثل علی دایی که بشونت سر جاش . ا
  • محمد A1 ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    36 6
    آقا فرهاد بسیار سپاسگزار و متشکر از مقاله زیبا و قشنگتون ،پاینده و سربلند باشید.
  • مازیار A1 ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
    49 8
    بسیار بسیار لذت بردم از این نوشته زیبایتان . برادر دمت گرم
  • بی نام A1 ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
    3 4
    مایلی کهن و دوستانش یک عقیده دارند دیگی را که برای من نمی‌جوشد...... بخاطر وجود مایلی کهن اصلا راضی نیستم تیم امید به المپیک برود
  • بی نام IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
    3 7
    این مثبت و منفی ها کار رو راحت می کنه که کدوم کامن ها رو بخونی من سریه می رم سراغ منفی ها که بیشتره
  • یاسر A1 ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۳
    6 8
    نمیدونم چرا بعضیا نسبت به مایلی کهن جبهه سیاسی میگیرن اینکه میگه کیروش مرخصی بدون حقوق بره کجاش سیاسی چیش به احمدی نژاد و روحانی مربوطه اینکه میگه تو جام جهانی با هر مربیه دیگه ای هم بین چهارتا چهارم میشدیم چرا باید تو محبوبیتش تاثیر بذاره یا نذاره در ضمن اصلا مگه مهمه اون محبوب باشه یا منفور مردم اونم مردمی که دقیقه یک تشویق میکنن دو دقیقه بعد فحش ناموس میدن؟ چرا بجای جواب انتقادات رو دادن از احساس مردم استفادهمیکنید؟ عادل فردوسی پور یه عمر این روش رو استفاده کرد و حالا دیگه داره میذاره کنار چون دیگه منسوخ شدن