رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه برگزاری لیگ برتر کشتی کارکردهای متعددی دارد، گفت: استان میزبان مسابقات لیگ جهانی هنوز مشخص نشده است.

رسول خادم در گفت‌وگو با خبرنگاران خبرآنلاین، در اسلام‌آباد غرب، اظهار داشت: لیگ برتر کشتی به‌لحاظ فنی فرصت رقابت برای کشتی‌گیران را فراهم می‌کند تا بسیاری از جوانان و باتجربه‌ها در این مسابقات با یکدیگر رقابت کنند.

رئیس فدراسیون کشتی با بیان "مسابقات لیگ برتر در سطحی که انتظار داشتیم برگزار شد" گفت: سطح فنی برگزاری لیگ برتر کشتی به‌لحاظ نسبی مطلوب بود و البته ضرورت ندارد که لیگ برتر کشتی در نقطه‌ای مطلوب برگزار شود.

خادم حضور تیم برتر این مسابقات در لیگ جهانی را یکی دیگر از کارکردها و از دستاوردهای برگزاری آن دانست و افزود: تیم‌های برتر لیگ کشتی فرصت رقابت با تیم‌های برتر جهان را در لیگ جهانی در اختیار دارند.

وی در مورد عدم‌حضور چند تن از ملی‌پوشان آزاد و فرنگی در این مسابقات گفت: این کشتی‌گیران به‌دلیل حضور در مسابقات جهانی فرصتی برای آماده‌سازی نداشته و در دوره استراحت قرار دارند که با نظر کادر فنی در این رقابت‌ها حضور نداشتند.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به حضور کشتی‌گیران خارجی در تیم‌های حاضر در لیگ برتر کشتی، افزود: سطح تعامل تیم‌ها و اینکه چقدر توانسته‌اند با کشورهای خارجی در تعامل باشند در جذب کشتی‌گیران خارجی تأثیرگذار است.

خادم با بیان اینکه اسلام‌آباد غرب برای میزبانی تمامی داشته‌های خود را در اختیار تیم‌های باشگاهی قرار داد، گفت: در بحث میزبانی مسابقات لیگ جهانی هنوز استان میزبان مشخص نشده است که امیدوارم استان کرمانشاه یکی از متقاضیان جدی میزبانی باشد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 468703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =