شهردار ارومیه : در توسعه و پیشرفت ارومیه از سرمایه وجود بازنشستگان مجرب بهره می بریم

محمد حضرت پور در مراسم تجلیل از بازنشستگان شهرداری ارومیه، جایگاه امروزی شهر ارومیه را مرهون تلاش و ایثارگری بازنشستگان دانست.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در مراسم تجلیل از بازنشستگان شهرداری ارومیه که به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان برگزار شده بود با تقدیر از آنها تاکید کرد: شهرداری ارومیه در همه اقدامات برنامه های خود نگاه یکسانی به شاغلین و بازنشستگان دارد .

حضرت پور توفیق خدمت به خادمین شهرداری ارومیه را افتخار بزرگی دانست و تصریح کرد: جایگاه امروز شهر ارومیه مرهون تلاش و ایثارگری بازنشستگان است.

شهردار ارومیه که در جمع بازنشستگان سخن می گفت با تقدیر از شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار داشت : همه تلاش شورای اسلامی و شهرداری ارومیه بر ای این است که آن طور که شایسته عزیزان بازنشسته است از آنان تقدیر و قدرانی شود.

وی با اذعان به اینکه شهرداری ارومیه در حوزه های سخت نیازمند تجارب بازنشستگان است، افزود: در توسعه و پیشرفت ارومیه از سرمایه وجود این قشر مجرب بهره می بریم.

شهردار ارومیه در بخش پایانی سخنانش شهرداری ارومیه را یک خانواده بزرگ عنوان کرد و از بازنشستگان درخواست کرد تا در حد مراسم و برنامه هایی که توسط شهرداری ارومیه برگزار می شود شرکت کرده و خادمان خود را یاری کنند.

همچنین در این مراسم محرم تیزکار، معاون اداری و مالی شهرداری ارومیه با اشاره به برگزاری هرساله این مراسم اظهار داشت: از خداوند متعال می خواهیم که روحیه مجاهدت را در کنار بازنشستگان عزیز در این ماه محرم ، تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه شهرداری ارومیه به تعداد 2020 از بازنشستگان شهرداری ارومیه ارائه خدمات می کند ، افزود: در یک سال گذشته از تاریخ 1/7/93 الی 1/7/94 تعداد 119 نفر از کارمندان و کارگران مجموعه شهرداری بازنشسته شدند.

تیزکار با اشاره به برنامه های تفریحی برای بازنشستگان خاطر نشان کرد: در سال گذشته تعداد 61 کاروان از بازنشستگان را به همراه خانواده هایشان به مشهد اعزام کردیم و همچنین برای استفاده عزیزان از مناطق تفریحی برنامه ریزی شده است .

معاون اداری مالی شهرداری ارومیه در پایان سخنانش از عضو شدن شهرداری ارومیه در اتحادیه صندوق مشترک ذخیره کارکنان وزارت کشور و شهردار ارومیه خبر داد و تصریح کرد: شهرداری ارومیه بعد از شهرداری تهران و کرج یکی از اعضای اصلی این اتحادیه است و از همه عزیزان برای عضو شدن در این اتحادیه دعوت به عمل می آوریم .

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدیه از خدمات همکاران بازنشسته شهرداری ارومیه تقدیر به عمل آمد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 467654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =