مدال طلای پاراتکواندوی جهان به ورزشکاری از انزلی رسید

مهر نوشت: مهدی پوررهنما مدال طلای رقابت های پاراتکواندوی جهانی «سوچی» در روسیه را از آن خود کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان انزلی  با اعلام این خبر اظهار کرد: این دوره از مسابقات در «سوچی» روسیه برگزار شد که مهدی پور رهنما در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم موفق شد مدال طلای این رقابت ها را کسب کند.

حمیدرضا قهرمانی با بیان اینکه این رقابت ها هر چهار سال یکبار برگزار می شود، افزود: این ورزشکار انزلی در هفته گذشته نیز موفق شده بود مدال طلای مسابقات جهانی را به گردن بیاویزد.

وی با تاکید بر اینکه پور رهنما تنها تکواندوکاری است که سه مدال طلای جهانی دارد، بیان کرد: این تکواندوکار جوان از هفت سالگی زیر نظر غلامحسن خداپرستی در رشته تکواندو مشغول به فعالیت شده و تاکنون افتخارات زیادی را کسب کرده است.

قهرمانی اظهار امیدواری کرد: با توجه به عناوین مختلفی که این تکواندوکار به دست آورده و با کسب سهمیه المپیک، امیدواریم در آینده نزدیک شاهد حضور وی در مسابقات پارا المپیک باشیم تا این ورزشکار جوان مدال طلای المپیک را نیز به فهرست قهرمانی های خود اضافه کند.

مدال طلای رقابت های جهانی ۲۰۱۲ در امریکای جنوبی، مدال طلای رقابت های جهانی ۲۰۱۴ روسیه، مدال طلای رقابت های آسیایی تکواندو در چین تایپه، مدال نقره رقابت های جهانی تکواندو در سال ۲۰۱۰ و مدال برنز مسابقات ۲۰۰۹ رقابت های تکواندو در کشور آذربایجان از دیگر افتخارات این ورزشکار جوان است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 464452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =