بابازاده: سعی کردیم المپیاد ورزشی پیام نور در قم به بهترین شکل برگزار شود

مسئول کمیته برنامه‌ریزی و تجهیزات اماکن ورزشی هفتمین المپیاد ورزشی دانشگاه های پیام نور کشور تأکید کرد: سعی کردیم المپیاد ورزشی پیام نور در قم به بهترین شکل برگزار شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، از ستاد خبری المپیاد دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور کشور، هومن بابازاده مسئول کمیته برنامه‌ریزی و تجهیزات اماکن ورزشی المپیاد با اشاره به فعالیت هایشان اظهار کرد: کمیته برگزاری و تجهیز اماکن ورزشی المپیاد چندین ماه پیش از آغاز مسابقات کارهای خود را با حضور در محل‌های پیشنهادی مسئولین فنی آغاز کرد و بازدیدهای مکرری از این مکان‌ها انجام داد.
وی ادامه داد: شناسایی و اعلام تجهیزات استاندارد مورد نیاز المپیاد را بر عهده داشتیم تا مسئولین ذیربط نسبت به تهیه آنها اقدام کنند.
بابازاده اضافه کرد: در راستای برگزاری مطلوب المپیاد سعی کردیم از تجارب همکاران فنی و مسئولین انجمن‌ها استفاده کنیم و اقدامات لازم برای تامین تجهیزات مورد نیاز در 11 رشته ورزشی المپیاد را انجام دهیم تا ان‌شا الله هرچه بهتر و شایسته‌تر این رویداد عظیم دانشگاهی برگزار شود.
لازم به ذکر است، هفتمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور کشور به میزبانی استان قم و حمایت مالی شرکت آریا پردیس با حضور 1200 ورزشکار از روز دوشنبه نهم شهریورماه آغاز شد و تا روز پنج‌شنبه دوازدهم شهریورماه ادامه داشت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =