معاون‌اجرایی هفتمین المپیاد ورزشی دانشگاه‌های پیام‌نور کشور: از تمام ظرفیت‌های قم استفاده کردیم

معاونت اجرایی المپیاد دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور گفت: از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت رسانی هرچه بهتر در برگزاری المپیاد استفاده کردیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، از ستاد خبری المپیاد دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور کشور، حسن پاکدامن اظهار کرد: از اواخر سال 93 که مجوز المپیاد صادر و با میزبانی قم موافقت شد، ستاد برگزاری مسابقات در سطح استان تشکیل و در قالب دو حوزه معاونت و 13کمیته، فعالیت‌های مقدماتی را آغاز کرد.
وی با اشاره به فعالیت‌های معاونت اجرایی المپیاد عنوان کرد: کمیته‌های ترابری و پشتیبانی، اسکان و امور خوابگاه‌ها، بهداشت و درمان، تغذیه و پذیرایی، امور داوطلبین و امور مالی و قراردادها در معاونت اجرایی تشکیل شد و با تعیین مسئولین کمیته‌ها و تدوین وظایف هریک از آنها، فعالیتها آغاز شد.
پاکدامن پیرامون اقداماتشان در حوزه حمل و نقل ابراز کرد: هماهنگی با سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی قم برای جابه‌جایی دانشجویان ورزشکار صورت گرفته است.
معاون اجرایی المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور کشور خاطرنشان کرد: برای برگزاری المپیاد قراردادی با دانشگاه مرکزی قم منعقد کردیم تا از امکانات ستاد برگزاری، خوابگاه‌ها و سالن غذاخوری این دانشگاه استفاده کنیم که به همین منظور 1 هزار و 200 عدد تخت خوابگاهی در محل اسکان دانشجویان تهیه کردیم و برای مهمانان ویژه نیز با یکی از هتل‌های شهر قم قرارداد بستیم.
وی در مورد فعالیت هایشان در حوزه بهداشت و درمان گفت: هماهنگی‌های لازم با جمعیت هلال احمر، دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس و سایر دستگاه‌های مرتبط در استان قم انجام شده است تا مشکل خاصی در این حوزه نداشته باشیم.
پاکدامن اضافه کرد: برای تامین غذای دانشجویان سعی کردیم بهترین اقلام غذایی را تهیه کنیم چون کیفیت غذای دانشجویان ملاک اصلی ما می‌باشد.
وی اظهار کرد: 110 عدد دانشجوی دانشگاه پیام نور قم در کمیته داوطلبین حاضر به فعالیت شدند تا بازوی اجرایی ما در طول برگزاری بازی‌ها باشند.
معاون اجرایی المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور کشور در خصوص مباحث امور مالی و قراردادها عنوان کرد: سعی داشتیم با صرفه و صلاح دانشگاه بهترین اجناس را با مناسب‌ترین قیمت تهیه کنیم که به همین منظور کمیته خاصی را متولی این امر کردیم تا با تنظیم قراردادهای حقوقی درست و طبق ضوابط، آیین‌نامه و دستورالعمل در چارچوب اعتبار مدنظر المپیاد کار کنیم.
لازم به ذکر است، هفتمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور کشور به میزبانی استان قم و حمایت مالی شرکت آریا پردیس از روز دوشنبه نهم شهریورماه آغاز شده است و تا روز پنج‌شنبه دوازدهم شهریورماه ادامه دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =