پیام رئیس دانشگاه پیام نور کشور به مناسبت برگزاری المپیاد ورزشی پیام نور در قم

رئیس دانشگاه پیام نور کشور گفت: دانشگاه پیام نور به عنوان دانشگاهی پویا و جوان، همواره بر گسترش فرهنگ ورزش و اخلاق‌مداری در کنار فعالیت‌های علمی و فرهنگی تاکید داشته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، از ستاد خبری المپیاد دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور کشور، دکتر محمدعلی سرلک پیامی به هفتمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور کشور صادر کرده است که متن آن به شرح زیر می‌باشد:
«تقویت بنیه جسمانی زمینه تعالی روحانی را فراهم می‌نماید و در مسیری که به سوی رشد علمی و ارتقای فکری کشور حرکت می‌کنیم، این فرصتی گرانبها و ضرورتی انکارناپذیر است. خدای متعال را شاکریم که دانشجویان دانشگاه پیام نور همچنان که همواره در عرصه‌های علمی، فناوری، پژوهشی و فرهنگی پیشتاز میدان بوده‌اند، در میادین ورزشی نیز افتخارات شگرف را برای دانشگاه به ارمغان می‌آورند.
بدون شک نقش ورزش در سلامت جسم، ایجاد روحیه شور و نشاط، انگیزه و استمرار در حرکت به سوی اهداف و آرمان‌ها بر کسی پوشیده نیست و دانشگاه پیام نور نیز به عنوان یک دانشگاه پویا و جوان، همواره بر گسترش فرهنگ ورزش و اخلاق‌مداری در کنار فعالیت‌های علمی و فرهنگی تاکید داشته و حمایت خود را از مشتاقان و توانمندان این عرصه دریغ نخواهد کرد.
امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نام همدلی دولت و ملت نامیده شده، این همدلی، انسجام و هماهنگی در تمامی عرصه‌ها به ویژه میادین ورزشی محقق شود و دانشجویان بتوانند با روحیه، انرژی و سلامت جسمانی مضاعف در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید گام بردارند.
بار دیگر حضور پرشور دانشجویان دانشگاه پیام نور را در المپیاد ورزشی دانشگاه ارج نهاده و پیروزی و سربلندی تمامی این عزیزان را در تمامی عرصه‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی از خداوند متعال خواهانم.»
لازم به ذکر است، هفتمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه پیام نور کشور به میزبانی استان قم و حمایت مالی شرکت آریا پردیس با حضور 1200 ورزشکار از روز دوشنبه نهم شهریورماه آغاز شده است و تا روز پنج‌شنبه دوازدهم شهریورماه ادامه دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 453297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =