در2سانحه رانندگی رخ داده در جاده زنجان - بیجار و زنجان - طارم، دو راکب موتورسیکلت پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان در این باره به خبرآنلاین گفت: حادثه نخست حوالی ساعت 11 و 30 دقیقه روز گذشته /سه شنبه/ در کیلومتر 75 مسیر ارتباطی زنجان - بیجار اتفاق افتاد و راکب موتورسیکلت نیز پس از انتقال به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان و به رغم تلاش پزشکان جان خود را از دست داد.
سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی ادامه داد: متوفی مردی حدود 60 ساله بود که هنگام ورود از مسیر فرعی به اصلی و به دلیل رعایت نکردن حق تقدم، با یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 عبوری از جاده برخورد و پس از مصدومیت توسط آمبولانس روانه بیمارستان می شود. وی تصریح کرد: در حادثه در کیلومتر 80 مسیر ارتباطی زنجان - طارم رخ داد راکب موتورسیکلت بر اثر انحراف به چپ خودروی پراید، به شدت مصدوم و توسط آمبولانس راهی بیمارستان شهدای طارم شد.
شیرمحمدی افزود: این موتورسوار 27 ساله نیز به دلیل شدت جراحات وارده با حال وخیم به این مرکز درمانی اعزام شد که متاسفانه تلاش پزشکان معالج برای نجات جان این مصدوم نتیجه نداد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 443529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =