سوداگر مرگ که همسر و کودک خردسالش را برای قاچاق مواد مخدر به خدمت گرفته بود دستگیر و از این باند خانوداگی بیش از دو کیلو تریاک کشف شد.

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ مختار شير محمدي رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان در توضيح اين خبر گفت: مدتي قبل ماموران مبارزه با مواد مخدر زنجان در جريان فعاليت يك سوداگر مرگ در شهرستان ماهنشان قرار گرفتند.
وي افزود : ماموران در تحقيقات خود دريافتند اين فرد براي اينكه شناسايي نشود هر از چند گاهي به همراه خانوده خود در پوشش مسافر به استان البرز عزيمت و اقدام به انتقال مواد مخدر به زنجان مي كند. شير محمدي گفت: روز گذشته ماموران دريافتند كه وي قصد دارد به همراه اعضاي خانواده خود مقداري مواد مخدر را از استان البرز به شهرستان ماهنشان منتقل و توزيع كند.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان با بيان اينكه متهم به صورت نامحسوس تحت نظر قرار داشت تاكيد كرد : ماموران در جاده قديم زنجان- قزوين متهم را بههنگام انتقال مواد مخدر به همراه همسر و كودك خرد ساله اش دستگير كردند.
وي با اعلام اينكه در بازرسي از اعضاي خانواده اين سوداگر مرگ بيش از 2 كيلو ترياك كشف كردند گفت : متهم به مراجع قضايي معرفي و از آْن طريق روانه زندان شد. رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اجراي طرح مبارزه با مواد مخدر گفت: طي چند روز گذشته چند خرده فروش مواد مخدر در شهرستان هاي زنجان ، طارم ، ابهر و خدابنده دستگير و در بازرسي از آنها مقدار قابل توجهي انواع مواد مخدر كشف شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 442434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =