دبیر ششمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان منصوب شد

مهدی شفیعی، مدیرکل هنرهای نمایشی، طی حکمی سعید آگشته، شهردار لاهیجان را به عنوان دبیر ششمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاري خبر آنلاين ، در متن این حکم آمده است: «فعالیت‌های فرهنگی و آموزش‌های اجتماعی بر پایه گونه‌های مختلف هنر سال‌هاست که به عنوان الگویی موفق و با اثرگذاری پایدار در جهان مطرح و موردنظر است و کارشناسان علوم اجتماعی و جامعه‌شناسان، همواره هنر را وسیله‌ای مطمئن و کارا در ترویج و تبلیغ و آموزش مبانی رفتار اجتماعی برشمرده‌اند.

جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان بر پایه تجربیات پیشین بر آن است تا با همت دست‌اندرکاران و ابتکار و توان هنرمندان نمایش کشور گامی بلند در راستای اعتلای مبانی شهروندی و زندگی اجتماعی سالم و پویا در بستر فرهنگ ناب اسلامی ایرانی بردارد.

حضور جنابعالی به عنوان دبیر ششمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان بی‌شک در ارتقا هنر تئاتر با محوریت موضوعات شهروندی موثر خواهد بود.

امید که در سایه الطاف الهی و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در استان به ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی استان در برگزاری هرچه باشکوه‌تر و موفق‌تر این رویداد هنری پیروز و سربلند باشید.»

ششمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان شهریورماه برگزار می‌شود/ ايران تئاتر

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =