وزارت بهداشت اعلام کرد: نتیجه بررسی قتل پزشک اردبیلی

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات که از طرف وزارت بهداشت برای بررسی موضوع فوت پزشک اردبیلی عازم این شهر شده بود، نتایج بررسی‌های تیم بازرسی وزارت بهداشت درخصوص این حادثه را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت؛ سيدسجاد رضوي درخصوص فوت دكتر اصغر پيرزاده، متخصص داخلي و فوق تخصص خون و سرطان در اردبيل اظهار داشت: در همان ساعات اوليه وقوع حادثه، بررسي‌ها از سوي مقامات قضايي آغاز شد.

وي با بيان اين كه فردي كه دكتر پيرزاده را به قتل رسانده‌است، جوان حدود 22 ساله و دانشجوي رشته زبان دانشگاه آزاد اسلامي است، گفت: بررسي‌هاي صورت گرفته از طريق دانشگاه علوم پزشكي‌، كلينيك‌ها و تمام مراكزي كه مرحوم دكتر پيرزاده با آنها همكاري داشت، نشان داد كه نه خود قاتل و نه هيچيك از بستگان اين فرد، بيمار اين پزشك نبوده و موضوع اين حادثه به هيچ عنوان به دليل مسائل پزشكي و درماني نبوده است.

رضوي با بيان اين كه محل حادثه نيز در منزلي شخصي اتفاق افتاده است، گفت: پس از تماس تلفني با 115 در مورد اين حادثه بلافاصله آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام مي‌شود و وی را به بيمارستان منتقل مي‌كنند.

رضوي، با بيان اين كه مرحوم دكتر اصغر پيرزاده تنها پزشك فوق تخصص خون و سرطان اردبيل و از پزشكان خوشنام اين شهر بوده است، گفت: او رابطه بسيار خوبي با بيماران خود داشته است و یکی از بستگان نزدیک اين پزشك نیز از نیروهای خدوم دانشگاه است و در ايجاد و راه‌اندازي بخش خون اين استان نقش فعال و تاثيرگذاري داشته‌اند.

مشاور وزير و مديركل دفتر بازرسي و ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات وزارت بهداشت ضمن تسليت به جامعه پزشكي، خانواده اين پزشك و مردم استان اردبيل اظهار داشت: اصولاً مردم اردبيل پزشك دوست هستند و برای پزشكان احترام زيادي قائل هستند و در مراسم تشييع پیکر اين پزشك نيز حضور گسترده داشتند.

وي يادآور شد: فقدان اين پزشك متعهد ضايعه‌اي براي جامعه پزشكي، دانشگاه علوم پزشكي و مردم اردبيل است.

دكتر رضوي با تاكيد بر اين كه قوه قضاييه به طور جدي اين قضيه را پي‌گيري مي‌نمايد گفت: متاسفانه شايعات فراواني درخصوص اين حادثه و انگيزه‌هاي اين قتل در فضاهاي مجازي منتشر شده است كه فقط از روي حدس و گمان بوده است و اين گونه شايعات به هيچ عنوان صحت ندارد.

مشاور وزير و مديركل دفتر بازرسي و ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات وزارت بهداشت تأكيد كرد: دامن زدن به اين گونه شايعات كوچكترين كمكي در اين مورد نمي‌كند و فقط در بررسي پرونده حاشيه ايجاد مي‌كند و باعث مخدوش شدن رابطه پزشك و بيمار در جامعه مي‌شود. از عموم هم‌وطنان و رسانه‌ها درخواست داريم كه اجازه دهند پرونده اين موضوع روال قانوني و قضايي خود را طي كند.

رضوي با بيان اين كه شخص وزير بهداشت نيز دستور پي‌گيري موضوع را صادر كرده‌است، گفت: وظيفه داريم اين موضوع را بدون اغماض پي‌گيري كنيم و به محض روشن شدن ابعاد بیشتر اين موضوع، نتيجه را به هم‌وطنان اعلام خواهيم كرد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 439536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 61
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نظر A1 ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    124 3
    کارتونو بکنین مردم کاری ندارن چیچی میگین
  • شهریار IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    253 9
    ماس مالی كنین بره .. مثل همیشه
  • حامد A1 ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    245 3
    اینکه دلیلش گفته نمی شه، قضیه رو بودار می کنه خب... همینطوری مرحوم دکتر به منزل دانشجوی 22 ساله رشته زبان دانشگاه آزاد میرند و به قتل میرسند
  • بی نام A1 ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    بعد از نزدیک 72 ساعت از قضیه هنوز انگیزه مشخص نیست بعد از هجمه و فضا سازی اولیه از سوی جامعه به اصطلاح پزشکی مشخص شد که هیچ رابطه بیمار و پزشکی بین قاتل و مقتول نبوده اکنون هم به نظر میرسد دستهایی از همان جامعه کذایی سعی در مخفی نگاه داشتن اصل قضیه دارند
    • علی A1 ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
      شما وقتی مریض میشی پیش این جامعه به اصطلاح خودت پزشکی نمیری؟ تا حالا هم که تا حالا هیچ خدمتی از این جامعه نگرفتی؟ حیف اون شبایی که تا خود صبح نشستیم درس خوندیم تا درد عده ای قدرنشناسو چاره کنیم...
    • بی نام IR ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
      3 0
      اون رفتگر هم صبح تا شب خیابان رو تمییز میکنه که پر آشغال نشه و ما زندگیمون پر میکروب بشه و نابود بشه...منظور اینه هر کسی کار خودش رو انجام میده و پولش رو هم دریافت میکنه منتی نداره...
    • بی نام A1 ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
      2 0
      شما احیانا از جامعه به اصطلاح لیسانس بیکار جامعه نیستی؟؟؟؟؟ شرلوک هلمز ،فکر میکنی آخر کار واقعیت مشخص میشه؟
    • بی نام A1 ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
      0 2
      علی جان اگر واقعا پزشکی که آبروی پزشک و جامعه شون رو با این اظهار نظرت بردی. نگو که قسم خوردی در پیشگاه خداوند که افراد قدر شناس رو درمان کنی؟
    • بی نام A1 ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
      1 1
      علی آقا همین شب زنده داریهای شما رو خیلی از هموطنان انجام داده اند مگر فقط پزشکان هستند که درس خوانده اند؟ مگر مکانیک، خیاط، آشپز و یا برادران پاکبان خدمت ارائه نمی دهند؟ اون کارگر پمپ بنزین که ساعت 4 صبح برای اینکه شما تو جاده نمانید تو سرما و گرما کنار پمپ حاضره مگه خدمت ارائه نمیده؟ نگهبان جلوی مجتمع مسکونی شما که تا صبح بیداره که امنیت شما تامین بشه زحمت نمیکشه؟ چرا فکر میکنید که همه اقشار در ازای خدمتی که ارائه میکنند پول میگیرند پس وظیفه شان را انجام میدهند و فقط جامعه پزشکی است که پول میگیرد و لطف میکند و هیچ وظیفه ای به گردن نمیگیرد؟ آیا شما در برج سازیهایتان حاضرید به مهندس ناظر یا طراح مبلغی به صورت زیر میزی خارج از نرخهای مصوب پرداخت کنید یا ماست را دوبرابر قیمت درج شده بخرید؟
    • ع IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
      1 0
      آقا علی اگر شب تا صبح درس خوندید کار عجیبی نکردید خیلی از دانشجوهای رشته های دیگه هم از شب تا صبح بیدارن و درس میخونن یا پروژه های درسی انجام میدن تا زمانی که دکترا میگیرن. اگر هم کسی را درمان کرده اید دستمزدهای میلیون میلیوونش را هم گرفته اید که البته نوش جانتان اما منتی ندارید سر کسی مگر اینکه مجانی کار کرده باشید و هزینه تحصیلتان را هم از جیب مبارک داده باشید؟
    • بی نام IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
      2 1
      جانم بی نام جان من خودم استاد دانشگاه هستم دو برابر شما هم شبها نشسته و درس خوانده ام ولی با هجمه سازمان یافته پزشکان تو این قضیه مخالفم و اینکه تا کنون بیمار شده ام متاسفانه بعله در 90 درصد موارد هم با رفتارهای بد جامعه پزشکی و بی ادبی هایشان روبرو شده ام نمونه اش خود حضرتعالی که منت درس خواندت را سر من و امثال من میگذاری در حالی که هزینه تحصیل تو و من از جیب ملت تامین شده و موظف به خدمت رسانی بی منت نه بی مزد هستیم در ضمن بی خیال من و شما به خاطر درمان درد ملت و پیشرفت علم درس نخوانده ایم بلکه به خاطر پول و درآمد درس خوانده ایم این قضیه هم بودار است شبیه قتل های ناموسی یا قتل سر اختلافات مالی است والا خیلی زود انگیزه قاتل اعلام میشد
    • بی نام IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
      2 0
      اتفاقا قضيه مشكوكه از اين جهت كه بعضي حضرات نتيجه نفرت پراكني خودشون عليه جامعه پزشكي رو ديدن و سعي در ماست مالي كردن قضيه دارند.
  • بی نام A1 ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    185 1
    اگر شما حقیقت را بگوید شایعه درست نمیشه .
  • اميد IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    177 0
    اين چه نتيجه اي بود.مسخره كرديد.
  • بی نام A1 ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    128 0
    انگیزه قتل چی بوده خوب؟
  • dd IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    کمی شک داشتم که شاید پزشک و قاتل رابطه بیمار پزشک نداشته باشند اما با این جبهه گیری های اشتباه مسئولین کاملا به یقین رسیدم که قاتل از همراهان بیمار بوده و همان خبر اولی که شنیدیم کاملا درست بوده است.
    • بی نام IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
      15 24
      قطعا بدانيد قاتل همراه بيمار نبوده و انگيزه قتل كاملا شخصي است
  • بی نام A1 ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    126 0
    دزد حاضر بز حاضر اينقدر سخته انگيزه ي قتل رو پيدا كنن؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    65 7
    روحش شاد
  • بی نام A1 ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    84 2
    رهگذره بوده لابد...
  • علی A1 ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    87 36
    برای روح آن مرحوم از خداوند متعال طلب بخشش ومغفرت دارم. واما اگر با یک معلم همین کار می شد که مثال برای این کار زیاد داریم اینچنین مساله رو پیگیری می کردند وحساسیت فعلی رو نشون می دادند ؟ جواب مسلما نه
    • بی نام EU ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
      1 1
      واقعا حرف خق زدید . من الان میخوام بدونم قتل اون معلم بروجردی یا تجاوز آن ناظم فلان فلان شده به ان دانش آموزان بیچاره و یا قتل آن راننده وانت مرحوم چراغی چه شد ؟؟؟ نتیجه شان به کجا رسید ؟؟؟ آیا غیر از این است که چون این بنده خدا پزشک بود و پزشکان هم مثل همیشه از رانت ویژه برخوردار هستند این موضوع در بوق و کرنا شده تا با مثلا تصویب یک قانون مصمونیت برای ایشان دیگر هیچ مریض یا همراهی نتواند به پزشک محترم بگوید بالای چشمتان ابرو ؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    خدا بیامرزدش. حالا باز پزشکای محترم بگن تقصیر مهران مدیری بوده که علیه اونها جو ایجاد کرده. جداً که سوء استفاده رو به حد اعلا رسوندن. منتشر کنید لطفاً.
  • کوروش درخشان IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    165 0
    تو این گزارش مثل گزارش های بررسی علل سقوط هواپیماها عمل شده آخرش مشخص نشده نتیجه چی بوده .... فقط حرافی .......... کم مونده بگن خود پزشک افتاده روی چاقوی اون قاتل .... مث هواپیماها که خود خلبانها مقصر معرفی میشن ......
  • بی نام A1 ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    125 0
    خب مثل آدم به جای اینگه همش تکذیب کنید اصل ماجرا رو بگین....خودتون دارید قضیه رو کشدار میکنید..
  • حق گو IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    45 96
    ممنون از خبرانلاين بخاطر پيگيريهاش بعد از فوت تالم برانگيز اين پزشك دوست داشتني بعضي از افراد معلوم الحال كه حاضر نيستند واقعيتهاي جامعه پزشكي را بپذيرند گفتند مسبب اين حادثه تلخ در حاشيه و صحبتهاي وزير است در حاليكه با اين خبر آن گمانه زني ها كاملا باطل است اين يعني از آب گل آلود ماهي گرفتن و سوء استفاده چند پزشك نما بااحترام به همه ي پزشكان خدوم مثل پروفسور سميعي و دكتر هاشمي
    • بی نام A1 ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
      46 6
      انگار پزشکا ول کن نیستن
    • مسعود RO ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
      20 12
      بشمارمنفیهاتو
  • خوشدل RO ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    113 0
    اینطور که شما تیتر زدید ما که نفهمیدیم نتیجه بررسیشون چی بود...إإإ
  • مـــــلـــــت A1 ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    36 0
    عنوان " نتیجه بررسی قتل پزشک اردبیلی، از طرف وزارت بهداشت "، محتوا " جوان 22 ساله ... خانه شخصی ... هیچ ارتباطی با مسائل پزشکی نداشته ... آن مرحوم خدمتگذار و ... تنها پزشک سرطان شناس اردبیل ... و غیره". کسی میتونه توضیح بده نتیجه و علت اصلی قتل چه بود؟؟؟ وزرات بهداشت بزرگترین متولی بهداشت و سلامت، با بیانه ای اینچنین نشان داد هیچ قصدی از ورود به جزئیات اتفاق نداشته و تنها با بیان بی ارتباط بودن با مسائل پزشکی و البته که طبق خبرهای موثق از اردبیل کاملاً مرتبط با مسائل پزشکی بوده خود را از اتفاق رخ داده مبرا دانست. آفرین ...
  • بی نام A1 ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    28 0
    آخه به این میگن نتیجه بررسی؟
  • علی A1 ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    19 88
    حیف اون شبایی که تا خود صبح نشستیم, درس خوندیم تا درد عده ای قدرنشناسو چاره کنیم...
    • محمد A1 ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
      3 1
      بابا شمام خودتونو کشدین با این درس خوندنتون. مگه دانشجویان رشته های دیگه جک می خونند و فارغ التحصیل میشند؟ خوب درس بدون وجدان کاری به چه درد جامعه می خوره؟ تقصیر بی وجدان بودن پزشکان زیرمیزی بگیره که مردم اینقدر بدبینند. وگرنه چرا از پزشکان منصف مثل خود وزیر بهداشت یا پروفسور سمیعی کسی بد نمی گه، هیچ تازه کلی هم به سرشون قسم می خورند؟ وقتی بیمار در حال فوت تو بیمارستان عمل نمی شه تا بستگانش پولو به حسابتون واریز کنند، این اسمش درس خوندن برای چاره کردن درد مردمه یا پر کردن جیب پر پول؟ نتیجه این بی رحمی بدبینی مردم نسبت به جامعه پزشکیه...
    • پرسنل درمانی IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
      4 1
      تمام دنیا پزشک دارند ولی هیچکدام اینطور مثل شما سرمردم منت نمیذارن ودرامد ومزایاشون هم مثل پزشکان ایران نیست
    • بی نام RS ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
      2 1
      واسه پولش بوده خدمت کیلو چند؟
    • پرسنل درمانی IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
      5 1
      فقط شماپزشکان ایران درس خواندید وبقیه دنیا درس نخوانده وسختی نداشتند؟چرااینهمه منت برسرمردم میگذارید.به خاطراینکه این رشته پولساز هست براتون رفتید وسختی هاش راتحمل کردید ونه برای علاقه وخدمت به مردم
  • علی A1 ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    26 2
    البته اگر در خبرها کشته شدن یک پسر 15 ساله را هم در این ماجرا اضافه نمایند همه چی مشخص می شه وزیر محترم بهداشت هم در کامنت اینستاگرامی خود سر پوشیده به این موضوع اشاره فرموده اند که وقتی اخلاقیات به زیر پا می افتد خشونت قد می کشد ....
  • بی نام RO ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    34 3
    رابطه پزشک ومردم رادولت خراب کرده است نه شایعات
  • پوریا IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    36 1
    واقعا چرا این مملکت اینجوریه؟ بابا یارو یه پزشک و به قتل رسونده هر کاری بکنید یارو گناه کاره و اون بنده خدا فوت کرده دلیلشو بگید تموم بشه تا این همه شایعه درست نشه کشورهای دیگه هر اتفاقی بیوفته فورا نتیجه بدون سانسور ابلاغ میکنن اینجا واقعا مسخره است.
  • صادق IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    20 0
    کلا خیلی از نتایج بررسی اینجوریه. بجای اینکه در 1 یا 2 سطر نتیجه واقعی گفته بشه 1 یا 2 صفحه مطلب گفته میشه ولی آخرش نتیجه معلوم نمیشه
  • بابای علی A1 ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    32 0
    خداوند به خانواده آن مرحوم بابت مصیبت وارده صبر، و به ما شهامت راستگویی بدهد انشاءالله... این قضیه پیچاندن گویا تو تمام اصناف تبدیل به اپیدمی شده...
  • بی نام RO ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    3 5
    چرا مردم به پزشکا حسادت میکنند چرا خودشون پزشک نشده اند چون خودشون موقع درس خواندن تفریح و بازیگوشی میکردندیا کار سختی بوده جراتش رو نداشتند اصلا چرا به پزشک مراجعه میکنند مگر حق ویزیت پزشکان را دولت تصویب نمیکند اگر بیماری به پزشک اطمینان نداشته باشد درمان ان پزشک تعصیرنخواهد داشت اصلا حساب کردید ببینید در سال چقدر پول به ارایشگاه کیف وادکلن ولوازم ارایش و اسباب بازی و.... وچقدر به پزشک پول میدهیم اگر طرف بدون هیچ تحصیلاتی به عنوان دلال یک خانه را معامله کند و پنج میلیون تومان کمیسیون بگیرد حقش است ولی یک پزشک بعد از چهل سال درس خواندن یک جراحی کند ویک میلیون بگیرد زیاد گرفته ایا دولت درشکل گیری تفکر تفکر جامعه سهمی ندارد
  • بی نام A1 ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    29 14
    چرا اردبیل یه دکتر خون داره؟ اما 100تا دکتر مکانیک؟یغنی صنایع اردبیل از مردمش بیشتره احتیاج به متخصص دارن؟خوب 100تا دکتر خون تربیت کنید برای اردبیل که تا یکی فوت شد اینقد قضیه بزرگ نشهمطمئنم اگه کل اردبیل یه معلم داشت و اون معلم به قتل میرسید همین قدر سروصدا میشد اما چون 1000تا معلم و مهندس داره کسی اونا رو بکشه هیچ خبری نمیشه
    • بی نام A1 ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
      1 1
      هرانسانی به دلیل انسان بودن محترم وارزشمنداست بی وجدان
    • بی نام A1 ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
      0 0
      مطمئن باشید اردبیل اگر 5 تا دکترای مکانیک داشت حال و روزش این نبود لابد منظورت 100 مهندس مکانیکه که اون هم در برابر 2500 تا پزشک عمومی چیزی نیست
  • بی نام RO ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    26 0
    ببینم فقط پزشک دوست بودن مردم اردبیل به ما مربوط میشه؟؟ انگیزه قتل به مردم ربط نداره؟؟ واقعا چی فرض کردین"
  • صدرا IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    36 15
    در ایکنه این قتل اتفاق افتاده و باعث تاسف هست شکی نیست. اما این همه بدبخت بیچاره زیر دست همین پزشک ها بخاطر اشتباهات پنهان می میرند. و دست بالا یه شورای مسخره پزشکی برای اونها برپا میشه و آب از آب تکون نمیخوره. کاش تو این موارد هم یکم سر صدا میشد
    • بی نام IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
      1 1
      شما چون اطلاع نداری اینگونه قضاوت می‌کنی البته از نظر بیمار و همراهان بیمار تنها حکم درست در شکایت از پزشک محکوم شدن وی است و لاغیر و اگر بهر دلیلی قاضی رای دیگری بدهد ناعادلانه است. بیش از نیمی از شکایاتی که از پزشکان می‌شود در نهایت به محکومیت پزشک منجر می‌شود.
  • بی نام IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    35 1
    حتما یه چیزی هست که واقعیت رو نمیگن و فقط تکریب میکنن.خوب واقعیت رو بگید
  • بی نام A1 ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    24 3
    برای آروم کردن جامعه ی پزشکی و مردم ااینجوری تصمیم گیری شده، بعد 3 روز یهو کلا موضوع عوض شد. برای صلاح یک عده حق یک انسان شریف پایمال میشه
  • بی نام IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    15 3
    كم راجع به متوفى نظر بديد شايد بعدى خودتون باشيد
  • کمال A1 ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
    18 0
    مثل همیشه همان چیزی را خواهید شنید که قبلا شنیدیم
  • بی نام A1 ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
    1 2
    ای بابا.مردم چقدر به پزشکا حسودی می کنن.ریشه حساددت حرمت نفس پایین است.یک نفر به طرز فجیعی به قتل رسیده. نباید اهمیت بدهند؟ مگر وقتی در اصفهان اسیدپاشی شد وزیر بهداشت اهمیت نداد و به عیادت قربانی نرفت؟ ایشون آدم پی گیری هستن هرجا کاری از دستشون بر میاد حضور پیدا میکنن.
  • soroor IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
    5 1
    علی آقا شما اگه درس خوندی برای دل خودت و اینده خودت خوندی. بی خود سر مردم منت نذار
  • بی نام IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
    1 0
    یه پزشک مرده عکس سلفی با مرده ها تحسن کمک بهیار ها جلوی مجلس تعطیل شدن طنز به خاطر ناراحت شدن پزشکان آقای وزیر داری کارای خوبتو از بین میبری
  • بی نام IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
    4 0
    یک طرفه قضاوت نکنیم. اگر دیوار یه دانشجو کوتاست از دیوار کوتاه او استفاده نکنیم باید درست قضاوت کرد شاید آن پزشک مقصر بوده و تاوان گناهش را داده تا آن حد که یه آدم سالم کنترول خود را از دست داده و دست به قتل بزند شاید هم نه
  • بی نام A1 ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
    0 3
    با تشکر از همه دوستان . تقصیر پزشکان اینه که از هر هزار نفر فقط یک نفر پزشک می شه و هر کسی در طول عمرش حداقل یک بار آرزوی پزشک شدن داشته.
  • دکترموسوی A1 ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    4 0
    من یک پزشک عمومی هستم ودرمدت۱۰سال طبابتم چه قبل ازحرفهای وزیرچه بعدازان چه قبل ازسریال مهران مدیری وچه بعدازان تمام سعیم خدمت به مردمم بوده وانصافا تواین مدت ازپیروجوان وزن ومرد چیزی جزتشکروقدردانی ندیدم چندموردپرخاشگری که همراهیان بیمارداشتندبه علت دستپاچگی ووخیم بودن حال بیمارشان بوده جزئی ازکارماست وهمون چندنفربعدازاروم شدن امدندوعذرخواهی کردن مردم مابسیارفهیم هستند جایی که بنده کارمیکنم یکی ازشهرسنانهای استان خوزستان هست دوستان عزیزباهرشغل وحرفه ای که داریم مردم ولی نعمت ماهستند هرچه بکاریم همون رادرومیکنیم من مشتری شماارایشگرمیشوم شمافردامریض من وپس فرداماشینم رامیبرم پیش مکانیک وشب اشغالهای دم دررارفتکرزحمتکش جمع میکند کاری به صداوسیماندارم خودمان رااصلاح کنیم جامعه اصلاح میشود
  • مهسا IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    4 7
    بیایم روراست باشیم تو کشور ما همه از وقتی حرف زدن یاد می گیرن در جواب سوال می خوای چی کاره بشی مبگن دکتر. بعد که هیچی نمی شن عقده هاشونو سر ما که به هدفمون رسیدیم خالی می کنن. پزشک ستیزی تو جامعه ی ما موج می زنه. مهران مدیری باهوش هم می دونه چه فیلمی بسازه که هم مردم بخندن و براش کف بزنن هم عقده هاشونو با خندیدن به پزشکا خالی کنن. کسی می تونه این مصیبتو درک کنه که شب بیداری کشیده باشه و بهترین سالهای جوونی شو به جای خوشگذرونی درس خونده باشه و استرس کشیده باشه. درد این مصیبت و فقط پزشکا و خانواده هاشون درک می کنن. الان هم که دارن همه ی حقیقتو عوض می کنن تا یه وقت پزشکا از اینکه به خونه ی مریضا می رن پشیمون نشن. متاسفم واقعن و افتخار می کنم که عضو خانواده ی پزشکی هستم
  • بی نام A1 ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
    1 1
    راستی هیچ میدونید مردمطوری شدن که طرف اگه تو خونه اش هم بمیره یکی اون وسط پیدا میشه می افته دنبالاینکه شاید طرف بچه گیاش پیش دکتر نرفته که بگن خطای پزشکی کشتش،خداییش شما ها هم اینطور نشدید از بس دوستان نوشتن نمیدونم فلان فامیلم در اثر خطای پزشکی مرد فلانی رو فلان دکتر کشت فلان دکتر قاتل فلان آدم شد بابا بسمونه تا کی نمیخوایم بالاتر از خودمونو ببینیمالبته من بچه پولدارم اصلا هم برام پزشک شدن مهم نبوده، حالا بیاید بگید نمیدونم چی وچی فقط گفتم به قول جواد عزتی باشه باشه
  • اعظم IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
    5 0
    از هم وطنان اردبیلی کسی نیست از جریان مطلع باشه به ما هم بگه واقعا کتجکاو شدیم