امام جمعه خرم آباد: آب رسانی روستاهها از مصادیق عمل صالح است

نماینده ولی فقیه در دیدار با پرسنل شرزکت آب و فاضلاب روستایی استان لرستان گفت: امروز بیشتر همت مسوولین متوجه آبرسانی به شهرها است، و آبرسانی به مناطق روستایی کمتر مورد توجه مسوولین است. -

حجت الاسلام سيد احمد ميرعمادي نماينده ولي فقيه در استان لرستان در نشست با کارکنان شرکت آبفار لرستان با اشاره به اينکه آبرساني به مناطق محروم وروستاهها و عشاير از مصاديق مهم عمل صالح است، گفت: امروز بيشتر همت مسوولين متوجه آبرساني به شهرها است، و آبرساني به مناطق روستايي کمتر مورد توجه مسوولين است.
امام جمعه خرم آباد باتأکيد براينکه مديريت منابع آبي بايد انجام گيرد، افزود: اگر در منابع آبي مديريت صحيح و برنامه ريزي دقيقي صورت گيرد، در آينده با چالش جدي آب مواجه نيستيم.
وي اضافه کرد: وزارت نيرو ومسولان آبفا بايد در مديريت منابع آبي بسيج عمومي انجام دهند و آن را به يک فرهنگ تبديل کنند.
نماينده ولي فقيه در استان لرستان گفت: مردم بايد در امر مصرف بهينه آب مشارکت کنند زيرا رفع مشکل کمبود آب فقط با مشارکت مردمي امکان پذير است.
وي با تاکيد بر اينکه مردم نقش موثري در مديريت مصرف آب دارند، گفت: فرهنگ سازي و رعايت الگوي مصرف کوتاه‌ترين و بهترين راه براي دسترسي به يک وضعيت پايدار در آب رساني به مردم است و اين موضوع با مشارکت همگاني مردم محقق مي‌شود.
وي در ادامه از عموم مردم خواست: با توجه به محدوديت منابع آبي، مصرف آب را مديريت کنند تا همه همشهريان از اين نعمت الهي بهره‌مند شوند.
نماينده ولي فقيه در لرستان بر اطلاع رساني و آگاه سازي بيشتر مردم در راستاي مصرف بهينه و صرفه جويي بيشتر تاکيد کردوگفت: صرفه جويي در مصرف آب و رعايت استانداردهاي لازم از سوي مردم ضروري است.
حجت السلام ميرعمادي گفت: صرفه جويي در مصرف آب وظيفه شرعي است و اسراف در آب حرام است، صدا و سيما و رسانه ها بايد در ترويج فرهنگ صرفه جويي مصرف آب اهتمام بورزند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 433008

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =