ضرورت نقش آفرینی تمامی مشترکان تعرفه های برق در زمینه مدیریت مصرف

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در چهارمین جلسه کمیته مدیریت مصرف برق گفت: نقش آفرینی تمامی مشترکان در تعرفه های مختلف در زمینه مدیریت بهینه مصرف یک ضرورت اساسی است.

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین مهندس سیدمحمد موسوی زاده اظهار داشت: کاهش پیک بار به منزله ی ایجاد نیروگاه مجازی و جلوگیری از هزینه های اضافی و عدم سرمایه گذاری در صنعت برق می باشد.


وی با بیان این که فرهنگ یک مولفه ی مهم در تغییر رفتار مصرف مشترکان است افزود: تغییر رفتار و الگو بودن در زمینه مصرف بهینه برق را می باید از خودمان شروع کرده و چنانچه این روحیه را در خود تقویت نمائیم، دیگران را نیز می توانیم به این امر مهم تشویق و ترغیب کنیم.


مهندس موسوی زاده اضافه کرد: توجه و تمرکز مشترکین صنعتی برای همکاری و اجرای مناسب طرح تعطیلات و تعمیرات سالیانه و طرح ذخیره عملیاتی، اثرگذاری مناسبی در کاهش برنامه های اوج بار استان دربردارد.


وی با اشاره به این که دستگاه های اجرائی سهم عمده ای در پیک روز دارند یادآور شد: حضور رابطین مدیریت مصرف شرکت به صورت مستمر در ادارات و آموزش چک لیست های ممیّزی و ارائه توصیه های لازم، می تواند نقشم مهم و کلیدی در کاهش ده تا بیست درصدی مصرف در فاصله بین ساعت 11 الی 15 بعدازظهر را داشته باشد.


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان تاکید کرد: یکی دیگر از مصادیق پیشگیری از رشد مصرف برق، جمع آوری لامپ های التهابی، مدادی و پر مصرف توسط اصناف می باشد و همکاری مشترکان تجاری در این خصوص بسیار مهم است

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432213

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =