معاون سیاسی وزیر کشور: تلاش برای حل مسائل و مشکلات مردم، مهمترین وظیفه فرمانداران و بخشداران است

همایش فرمانداران و بخشداران استان سمنان با حضور معاون وزیر و قائم مقام در امور سیاسی وزارت کشور، استاندار سمنان، معاونین استانداری، فرماندارن و جمعی از مدیران ستادی استانداری در محل سالن غدیر استانداری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین در این جلسه مهندس مقیمی مهمترین وظیفه فرمانداران و بخشداران را تلاش برای حل مسائل و مشکلات مردمی برشمرد.


وی افزود: باید حل مسائل مختلف در سطح شهرستان و در سطح بخش از لحاظ اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و معضلات مختلف در برنامه اصلی کار فرمانداران و بخشداران قرار گیرد و فرمانداران نمایندگان عالی نظام و دولت در خط اول اجرای برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید هستند که در این زمینه جایگاه و منزلت خاصی دارند.


معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به پتانسیل و قابلیت های موجود در هر منطقه و بخش، بر استفاده مناسب از این ظرفیت ها برای رونق تولید و اقتصاد توسط فرمانداران تاکید کرد و افزود: بحث رونق اقتصادی، ایجاد تولید و توجه به مشکلات تولید، فعال کردن سرمایه های مردم و توجه به بخش خصوصی در جهت ایجاد اشتغال در جامعه بسیار مهم و اساسی است.


وی همچنین به بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان اشاره داشت و افزود: برگزاری مناسب و با حضور حداکثری مردم در انتخابات آتی برای نظام اسلامی بسیار مهم است و حضور گسترده مردم بزرگترین سرمایه و پشتوانه همه تصمیمات و برنامه های ایران اسلامی است.


وی از فرمانداران خواست برای اجرای یک انتخابات پرشور و باشکوه تلاش نمایند و مهمترین مساله حفظ و حراست رای مردم، بسترسازی برای مشارکت گسترده مردمی در پای صندوق های رای است.


در این جلسه همچنین مهندس وکیلی استاندار سمنان گزارشی از وضعیت استان از لحاظ پتانسیل های جغرافیایی اجتماعی و منابع انسانی و مدیریت و وضعیت استان در ابعاد مختلف ارائه کرد.


مهندس وکیلی همچنین در خصوص بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات استان و کمیته های مربوطه تشکیل شده است و ابراز امیدواری کرد انتخاباتی پرشور و سلامت در استان سمنان برگزار گردد.


همچنین در این جلسه معاونین استانداری ، مدیران ستادی ، فرمانداران و بخشداران مطالب و دغدغه های خود از شهرستان و بخش محل فعالیت خودشان را با معاون سیاسی امنیتی وزارت کشور مطرح کردند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432135

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =