حمایت مردم گلبهار از لغو کنسرت موسیقی / عکس

مردم گلبهار با امضای طوماری حمایت خود را از اقدام قانونی دادستان چناران مبنی بر لغو کنسرت اخیر در شهر جدید گلبهار اعلام کردند.

به گزارش «خبرآنلاین» از خراسان رضوی؛ در این طومار آمده است:
«بدین‌وسیله ما امضا‌کنندگان ذیل، جمعی از امت حزب‌الله و پیروان اسلام ناب محمدی(ص) مدافع ارزش‌های معنوی میراث گرانقدر امام راحل(ره) و شهدای عظیم الشان انقلاب اسلامی شهر گلبهار از اقدام به موقع و خداپسندانه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چناران، جناب آقای مجید اشراق در لغو کنسرت موسیقی در دانشگاه آزاد اسلامی گلبهار، که نشان از تعهد والای ایشان دارد صمیمانه تقدیر و تشکر و حمایت قاطع خود را اعلام می‌نماییم، و از صادر کنندگان مجوز این کنسرت‌ها می‌خواهیم که به هشدارهای مقام معظم رهبری در رابطه با شبیخون و تهاجم فرهنگی دشمنان توجه کنند.
در کنسرت‌های مشابه برگزار شده در چناران و شهرهای دیگر اتفاقاتی افتاده است که اموری از جمله بی‌حجابی و اختلاط محرم و نامحرم در نزد اکثریت شرکت‌کنندگان نادیده گرفته شده است. درواقع این قبیل کارها، تبلیغ فرهنگ بیگانه و ترویج بی‌بند و باری و تسهیل زمینه گناه در بین جوانان می‌باشد. در حالی که مدیران، خصوصاً اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف است جهت تربیت صحیح و اسلامی نسل آینده این مملکت برنامه ریزی و گام بردارند.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421889

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =