مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری یزد از برگزاری آزمون کتبی آتش نشانی شهرداری های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، سید رضا خادمی در این خصوص توضیح داد که آزمون كتبي استخدام آتش نشاني استان روز جمعه با حضور 65 نفر داوطلب كه در آزمون عملي قبول شده بودند در سالن امتحانات آموزشكده فني شهيدصدوقي(ره) يزد برگزار شد.


وی ادامه داد: با تأكيد وزير كشور، هرگونه ورود پرسنل به شهرداريها و سازمانهاي تابعه با آزمون امكان پذير است و توانستيم سالجاري، مجوز استخدام 57 نفر نيرو را در شغل هاي آتش نشان و آتش نشان راننده از معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني نهاد رياست جمهوري دريافت نمایيم كه از اين تعداد 9 نفر سهميه ايثارگران، جانبازان و خانواده شهدا هستند.

مديركل امور شهري اظهار داشت: اين افراد پس از قبولي در آزمون كتبي و گزينش در آتش نشاني شهرهاي يزد، ندوشن، مهريز، مروست، ميبد، هرات، تفت ، احمدآباد و عقدا جهت خدمت رساني به مردم مستقر خواهند شد.


وی عنوان كرد: نتايج اين آزمون تا يك ماه آينده اعلام خواهد شد و ضروري است قبول شدگان در دو آزمون عملي و كتبي پس از مرحله گزينش دوره هاي آموزشي ويژه اي را بگذرانند.

لازم به ذکر است، در شهريور ماه سالجاري آزمون استخدامي براي جذب نيرو در كل شهرداري هاي استان و سازمان هاي تابعه به غير از سازمان آتش نشاني برگزار ميشود كه شرايط ثبت نام اين آزمون در زمان لازم اطلاع رساني خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421178

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =