استاندار البرز گفت: نقش جامعه ایثارگری در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ویژه و ممتاز است.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، سید حمید طهایی به مناسبت روز جانبار با 40 جانباز 70 درصد ویلچری دیدار داشت و در این دیدار از نزدیک پای درد و دل این عزیزان نشست و در جریان برخی از مشکلات روزمره آنان قرار گرفت.
وی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و تبریک اعیاد با تاكيد بر اینکه همه چيز ما مرهون ايثارگري شهدا، جانبازان و آزادگان است، گفت: اگر امروز امنيت داريم به واسطه جانفشانی و از خودگذشتگی اين عزيزان بوده است.
طهایی با اشاره به اینکه نقش جامعه ايثارگري در پيشبرد اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران ويژه و ممتاز است،گفت: خانواده هاي معظم شهدا و جانبازان معزز هميشه پشتیبان و حامي اين انقلاب هستند ما بايستي قدردان اين نعمت الهي باشيم.
وي تصريح كرد: شهداي انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نقش ارزشمندي در ايجاد آرامش و امنيت كشور دارند و هر آنچه كه امروز ايران اسلامي درعرصه هاي مختلف علمي ، تحقيقاتي ، سياسي و اجتماعي بدست مي آورد به بركت خون پاك شهدا است .
استاندار در پایان با بیان اینکه در این دیدارها برخی مشکلات مطرح و با مساعدت مسئولان برطرف می شود، خاطر نشان کرد: همه نیازها مادی نیست بلکه نیازهای عاطفی نیز وجود دارد و دیدار مسئولان با خانواده ها این نیاز را برطرف می کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =