آغاز بکار هفتمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش در ارومیه

هفتمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش در ارومیه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی در دانشگاه ارومیه آغاز به کار کرد.

به گزارش خبر آنلاین آذربایجان غربی ، هفتمین کنفرانس بین المللی فناوری اطلاعات و دانش در سالن اجتماعات مرکز مطالعات دریاچه ارومیه در دانشگاه ارومیه آغاز بکار کرد.

در این همایش نادر صفرزاده معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی  با اشاره به ظرفیت و پتاسیل استان در حوزه های مختلف گفت: کنفرانس بین المللی فن آوری اطلاعات و دانش باعث می شود تا توانمندی ها و قابلیت های آذربایجان غربی در در زمینه های مختلف فضای مجازی به خوبی معرفی گردد.

وي در ادامه با تاکید برگزاری چنین کنفرانس هایی افزود: در مسير تحقق اهداف و برنامه هاي پيش بيني شده براي رشد و توسعه استان، بايد رويكردي واقع بينانه داشته باشيم تا بتوانيم جايگاه واقعي استان را در مقايسه با ساير استان ها ارزيابي كنيم و براي ارتقاي رتبه استان برنامه ريزي اصولي انجام دهيم و این کنفرانس ها نقش تاثیرگذاری در رسیدن به نتیجه مطلوب دارند.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار در بخش دیگری از سخنان خود ايجاد پيوند ميان جامعه و دانشگاه را مورد تاكيد قرار داد و افزود: از طريق ايجاد تعامل ميان جامعه و دانشگاه و با بهره گيري از توانمندي و ظرفيت حوزه فن آوری اطلاعات و دانش در استان بکوشیم جوانان و دانشجويان را براي ورود به بازار كار آموزش دهيم و نيازها و تقاضاهاي شغلي جامعه را به آنها معرفي كنيم.

در این همایش با حضور اساتید بنام داخل و خارج از کشور در 13 محور از جمله دولت الکترونیک ، شبکه های اجتماعی و محاسبات ابری به سخنرانی و برگزاری کارگاه بحث و تبادل نظر خواهد شد.

هفتمین کنفرانس بین المللی فن آوری اطلاعات و دانش با همکاری انجمن فن آوری اطلاعات و ارتباطات ایران (ICT) و دانشگاه ارومیه برگزار می شود و تا 7 خرداد ماه 1394 ادامه داد،

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 420059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =