چمن گلی: امروز هر چه داریم به برکت خون پاک شهدا و رشادت و جانبازی ایثارگران غیور است

مدیرکل ورزش و جوانان از جانبازان، ایثارگران و خانواده های معظم شهداء والامقام شاغل در مجموعه ورزش و جوانان استان تجلیل نمود.

به گزارش خبرآنلاین آذربايجان غربي به ميمنت خجسته اعياد شعبانيه و همزمان با خجسته سالروز ولادت علمدار كربلا حضرت ابالفضل العباس (ع) طي مراسمي با حضور مديركل ورزش و جوانان استان از جانبازان، ايثارگران و خانواده هاي معظم شهداء والامقام شاغل در مجموعه ورزش و جوانان تجليل بعمل آمد.
عبدا...چمن گلي در اين آيين كه كاركنان و مديران ستادي و رؤساي ادرات شهرستاني نيز حضور داشتند با تبريك خجسته اعياد شعبانيه و گراميداشت ياد و خاطره شهداء انقلاب و امام شهداء حضرت امام خميني (ره) گفت: امروز ما هرچه داريم به بركت خون پاك شهداء و رشادت و جانبازي ايثارگران غيور انقلاب اسلامي است.
چمن گلي ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهداء، ايثارگران و جانبازان گفت: وظيفه ما تداوم راه الهي شهداء و بيعت با آرمانهاي بلند و متعالي اين ذخاير ارشمند انقلاب اسلامي است كه امروز ما توفيق خدمت به اين بخشي از اين عزيزان در مجموعه ورزش و جوانان استان را داريم.
مديركل ورزش و جوانان استان در ادامه با ابراز خرسندي از حضور در جمع همكاران خدوم و پرارزش ورزش و جوانان استان گفت: ورزش نشان از جوانمردي، مهر و محبت و دوستي و تجلي پهلواني و اخلاق مداري است.
وي افزود: ورزش منادي وحدت و دوستي است و ما اكنون در جايي مشغول خدمت هستيم كه همه به ما اعتماد مي كنند و در راه ايجاد شور و نشاط و سلامتي در بين آحاد مختلف مردم جامعه بويژه جوانان و نوجوان نقشي مهم بر عهده داريم.
چمن گلي همچنين گفت: محيط ورزش بايد فضايي آكنده از دوستي و احترام باشد چرا كه اينجا خانه ماست و ما بايد آرامش و نشاط را براي تمامي همكاران به ارمغان بياوريم و در اين راه لازم است همكاري هاي لازم را داشته باشيم.
مديركل ورزش و جوانان آذربايجان غربي در بخش ديگري از سخنان خود با تأكيد بر نقش و اهميت انصاف و عدالت در بين مجموعه همكاران و اعتماد به توانايي هاي ارزشمند اين نيروهاي متخصص و كارآمد گفت: يكي از مهمترين دغدغه هاي ما توجه به معيشت همكاران چه همكاران شاغل و چه بازنشستگان محترم مي باشد كه پيگيري مسكن و ديگر نيازمندي هاي رفاهي در دستور كار ما قرار دارد.
چمن گلي با تشكر از خدمات و تلاش هاي علي خليلي مديركل سابق ورزش و جوانان استان گفت: ما به دنبال استفاده از ظرفيت مربيان نخبه و توجه به مقوله آموزش و برنامه محور نمودن كارها هستيم و از اين رو با توجه بيشتري استعداديابي را با همكاري مشترك آموزش و پرورش ادامه خواهيم داد.
مديركل ورزش و جوانان استان در خاتمه بر ارائه برنامه هاي عملياتي و توجه ويژه به برگزاري مسابقات ورزشي كيفي در راه اعتلاء ورزش استان بعنوان يك پايگاه ارزشمند قهرماني تأكيد نمود.
در ابتداي اين مراسم معاونين حوزه هاي ورزشي، فرهنگي و امور جوانان و توسعه منابع و پشتيباني به ارائه گزارش پرداختند و در پايان با اهداي لوح و هداياي نقدي از 32 نفر از همكاران جانباز، ايثارگر و خانواده هاي معظم شهداء شاغل در مجموعه ورزش و جوانان تجليل به عمل آمد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =