بلوار سربازان گمنام با قیچی وزیر اطلاعات زیر بار ترافیک رفت

افتتاح پروژه بلوار سربازان گمنام دقایقی پیش توسط آیت الله سید محمود علوی، عضو مجلس خبرگان رهبری و وزیر اطلاعات دولت تدبیر و امید با قیچی او زیر بار ترافیک رفت.

اسماعیل حیدرپور،نیوشا فتحی زاده خبرآنلاین- البرز: نامگذاری بلوار سربازان گمنام سبب شده بود تا وزیر اطلاعات شخصا در سفر یکروزه ای ضمن افتتاح این پروژه در جلسه شورای اداری استان نیز حضور یابد، همچنین وی در این سفر با آیت الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج دیدار و گفتگو کرد.
این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. در ابتدای مراسم دادگو رئیس شورای شهر کرج سخنان خود را به صورت خلاصه برای حضار بیان کرد و در ادامه مجری برنامه از نمایندگان استان البرز در مجلس شورای اسلامی دعوت کرد تا برای حاضران در این مراسم سخنرانی کنند که اکبریان به عنوان سخنران دوم پشت تریبون رفت. در پایان این مراسم نیز آیت الله علوی وزیر اطلاعات به بحث و بررسی مسائل و مباحث روز کشور پرداخت و با اشاره به شعار دولت و ملت، همدلی وهمزبانی در مسیر تحقق منویات و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تاکید کردند. تا دقایقی دیگر اخبار تکمیلی و مشروح سخنرانی های انجام شده در این مراسم منتشر خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =