محمدحسین محبی با اشاره به اعلام آمادگی چندین تیم از سراسر کشور برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر کشتی، اظهارکرد: ما هم در تدارک آن هستیم که بتوانیم امسال در لیگ برتر کشتی آزاد یک تیم خوب داشته باشیم.

به گزارش خبر آنلاین، محمدحسین محبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، با اعلام این خبر افزود: اگرچه هنوز هیچ اسپانسری برای تیم کشتی کرمانشاه در لیگ برتر اعلام آمادگی نکرده، اما قصد داریم که یک تیم و با نام هیات کشتی کرمانشاه در این رقابت‌ها شرکت دهیم.

رییس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: برای انجام این مهم صحبت‌های اولیه‌ را با رییس فدراسیون کشتی انجام داده‌ایم و با توجه به اینکه فدراسیون در حال اعزام تیم ملی به مسابقات آسیایی است، نتیجه نهایی در این خصوص را به بعد از برگزاری مسابقات آسیایی موکول کرده است.

محبی تصریح کرد: برای تیم داری در لیگ برتر کشتی آزاد اگر کسی (اسپانسر) پیش قدم شد، تیم استان را با نام او به لیگ معرفی خواهیم کرد و اگر هم کسی جلو نیامد، تیم را با نام هیات کشتی کرمانشاه به لیگ برتر کشتی آزاد معرفی می‌کنیم.

وی یادآور شد: هدف ما این است که در این دوره از مسابقات لیگ برتر یک تیم جوان را معرفی کنیم که بتوانند تجربه اندوزی کنند.

رییس هیات کشتی استان کرمانشاه در خصوص تیم‌داری استان در لیگ برتر کشتی فرنگی نیز گفت: متاسفانه کشتی استان کرمانشاه در رشته فرنگی چندان قوی نیست و فعلا توان ارائه یک تیم در سطح لیگ برتر را نداریم.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون کشتی، طبق برنامه مرحله اول رقابت‌های لیگ برتر کشتی کشور روزهای 31 اردیبهشت و یکم خردادماه برگزار خواهد شد.

بنا بر اعلام مسئول کمیته باشگاه‌های کشور 13 تیم برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند و 8 تیم نیز برای حضور در این رقابت‌ها در حال مذاکره هستند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413704

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نادری A1 ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    باسلام وخسته نباشید خدمت تمامی عوامل و زحمتکشان کشتی کرمانشاه .اینجانب اصالتا کرمانشاهی هستم و مدتی ساکن کرج هستم و دورادور اخبار کشتی کرمانشاه را بررسی میکنم که متاسفانه خبرهای ناخوشایند ودور از قدر و شاءن استان مشاهده میشه که قطعا باتلاش دلسوزانه شما عزیزان آینده های روشن دور از ذهن نیست فقط یک پیشنهاد یا گلایه اینکه با توجه به اینکه پشتوانه ورزش کشتی در رده های سنی پهلوانک و نونهال شکل می گیره بیشتر استانها مسابقات انتخابی رده سنی پهلوانک . نونهالان جهت اعزام تیم به مسابقات کشوری یا به اتمام رسیده ویادر حال انجامه اما متاسفانه در سایت استان هیچ اطلاع رسانی در این زمینه انجام نشده . خواهشمندم دراین خصوص هم اطلاعات رسانی بشه . باتشکر