رئیس سنتی اتاق بازرگانی تبریز پس از 20 سال جای خود را به یک چهره ی جدید اما شناخته شده داد.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، اتاق بازرگانی تبریز در دوره جدید انتخابات هیات رئیسه با معرفی ترکیب جدید «صمد حسن زاده» به عنوان رئیس، «ابوالفتح ابراهیمی» و «جمشید برزگر» به عنوان نواب رئیس، «رسول بیوک» به عنوان خزانه دار و خانم «سونیا اندیش» را به عنوان دبیر هیات رئیسه مطرح کرد.
رحیم صادقیان که از سال 70 در جمع هیات رئیسه اتاق بازرگانی تبریز حضور دارد از سال 74 دور دوم این هیئت به عنوان رئیس اتاق بازرگانی فعالیت کرده، در انتخابات اخیر جای خود را به صمد حسن زاده داد.
این دوره از انتخابات اتاق بازرگانی تبریز به واسطه رسانه ای شدن موضوع استقبال بی نظیری از آن صورت گرفت که در تاریخ انتخابات اتاق بازرگانی تبریز بی سابقه بود.
در این انتخابات 561 نفر از اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز آرای خود را به صندوق انداختند.
هیات نمایندگان این دوره از اتاق تبریز در بخش صنعت متشکل از آقایان یونس ژائله، رسول بیوک، علی سالک نجات، پرویز بیوک و سید باقر شریف زاده و در بخش بازرگانی متشکل از مسعود بنابیان، قاسم قویدل، سونیا اندیش، اسماعیل چمنی و رضا کامی است.
همچنین در بخش معدن آقایان صمد حسن زاده و جمشید برزگرو نیز در بخش کشاورزی آقایان ابوالفتح ابراهیمی، علیرضا آقابالایی و پرویز کلینی عضو هیات نمایندگان اتاق کهن تبریز هستند.
گفتنی است، انتخابات این دوره هیئت رئیسه اتاق بازرگانی تبریز با حضور اکثریت هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز در محل اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 412248

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • َاهین IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    2 1
    مجمع مولتی میلیاردر های تبریز