عیادت نوروزی رئیس جمهور ازسالمندان وجانبازان/ روحانی: جانبازان همواره به مادرس فداکاری وصبر داده اند

رییس جمهور نخستین روز از سال 94 را با حضور در جمع سالمندان آسایشگاه پارسایان تهران و دلجویی و احوالپرسی از آنها آغاز کرد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح شنبه در مرکز نگهداری و توانبخشی سالمندان پارسایان حضور یافت و با اهدای گل، سالی پر از نیکی و سلامتی برای همه سالمندان آرزو کرد.

رییس جمهور در این بازدید، در فضایی صمیمی با بانوان و آقایان سالمند این مرکز به گفت وگو نشست. سالمندان و کارکنان مرکز نگهداری و توانبخشی پارسایان نیز ضمن اظهار خرسندی از دیدار رییس جمهوری ، متقابلاً سال جدید را به دکتر روحانی تبریک گفته و درگذشت مادر گرامیشان را به ایشان تسلیت گفتند.

محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهور، حسین فریدون مشاور ارشد رییس جمهور، وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ، همراهان رییس جمهور در این بازدید بودند.
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی که پیش از حضور در این مرکز، با سالمندان آسایشگاه پارسایان تهران نیز دیدار و گفت و گو کرده بود، در جریان دیدار خود با جانبازان حاضر درمرکز توانبخشی امام خمینی(ره)، در فضایی صمیمی به گفت و گو و احوالپرسی از آنها پرداخت و برای این عزیزان در سایه ائمه معصومین(ع) و بویژه حضرت فاطمه(س) سال خوبی را آرزو کرد.

رییس جمهور در دیدار با این جانبازان هشت سال دفاع مقدس که جملگی از جانبازان قطع نخاعی بالای 70 درصد بودند، گفت: شما همواره برای ما مایه افتخار بوده اید و به ما درس فداکاری، استقامت و صبر داده اید.

جانبازان حاضر در مرکز توانبخشی امام خمینی(ره) نیز با ابراز شادمانی از این دیدار، درگذشت مادر رییس جمهور را به ایشان تسلیت گفتند.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 405472

برچسب‌ها