رییس جمهوری در پیام های جداگانه ای فرا رسیدن نوروز ۱۳۹۴ هجری شمسی را به سران کشورهای افغانستان، تاجیکستان، پاکستان، آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان، ترکیه، قزاقستان و ازبکستان تبریک گفت.

رییس جمهوری در پیام های جداگانه ای فرا رسیدن نوروز 1394 هجری شمسی را به سران کشورهای افغانستان، تاجیکستان، پاکستان، آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان، ترکیه، قزاقستان و ازبکستان تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این پیامها ، نوروز را از مواریث باستانی و مشترکات تمدنی و فرهنگی این کشورها برشمرد و بر تحکیم روابط دوستانه برای ترسیم آینده ای روشن و آکنده از همکاری و دوستی، تاکید کرد.
متن پیام رییس جمهوری به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
فرا رسیدن سال 1394 هجری خورشیدی و "نوروز" را که از مواریث باستانی و مشترکات تمدنی و فرهنگی ما به شمار می‌آید، به جناب عالی و ملت دوست و برادر تبریک و شادباش می گویم.
سرمایه های معنوی و فرهنگی و ظرفیت های فراوان ملت های ما در بستر تاریخی پرشکوه، ارزش ها، آثار و بزرگانی را خلق کرده که همواره مایه مباهات ملت های دو کشور و جهانیان است.
با افتخار به پیوندها و مشترکات فراوان و تاکید بر تحکیم روابط دوستانه برای ترسیم آینده ای روشن و آکنده از همکاری و دوستی، از خداوند بزرگ برای جناب عالی ،دولت و ملت شما سعادت و بهروزی روزافزون آرزومندم.
حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 405469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =