تسنیم نوشت:

مدیرکل نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: از هفته آینده خدمات جدید این سازمان برای تمدید دفترچه تامین اجتماعی به مردم ارائه می‌شود.

سعید حسینی عصر امروز در کارگاه آموزشی نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی تامین اجتماعی استان‌های گلستان، مازندران، گیلان، تهران، خراسان شمالی و اردبیل در گرگان اظهار داشت: محدودیت مکانی برای تمدید دفترچه بیمه تامین اجتماعی از شنبه برداشته می‌شود و همه مردم می‌توانند دفترچه خود را در هر کارگزاری تمدید کنند.

وی افزود: این طرح از ابتدای امسال در برخی از استان‌ها به صورت پایلوت اجرایی شده که از هفته آینده در همه استان‌های کشور اجرا می‌شود.

مدیر کل نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تامین اجتماعی کشور تصریح کرد: تا پیش از این افراد بیمه شده برای تمدید و یا دریافت دفترچه جدید باید به شعبه صادر کننده دفترچه می‌رفتند اما از شنبه ۲۲ آذر این محدودیت در کشور برداشته می‌شود و هر فردی با مراجعه به هر شعبه تامین اجتماعی می تواند این کار را انجام دهد.

وی همچنین ضمن توصیه مردم برای دریافت سوابق بیمه‌ای خود گفت: از مردم می‌خواهیم که دریافت سابقه بیمه خود را به دوران نزدیک بازنشستگی موکول نکنند و هر چند ماه به سایت سازمان تامین اجتماعی کشور مراجعه و سوابق بیمه‌ای خود را بررسی کنند.

حسینی افزود: از سال آینده این طرح تکمیل می‌شود و به همه بیمه شدگان به صورت پیامکی پرداخت شدن حق بیمه آن‌ها اعلام می‌شود.

مدیر کل نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی سازمان تامین اجتماعی کشور اظهار داشت: از سال آینده پس از اینکه کارفرما لیست حق بیمه خود را تحویل سازمان تامین اجتماعی کند و در سامانه ثبت شود پیامکی برای بیمه شده ارسال می‌شود و مردم دیگر نگرانی در این زمینه ندارند.

کارگاه آموزشی نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی تامین اجتماعی استان‌های گلستان، مازندران، گیلان، تهران، خراسان شمالی و اردبیل با حضور کارشناسان این بخش در گرگان برگزار شد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 389546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کارگر IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
    5 0
    ضمن تشکر از مسئولین محترم خواهشمند است لطفا یکبار برای انجام امور تامین اجتماعی به یکی از کارگزاری ها تشریف ببرند و ببینند برای یک کار کوچک چه ازدحامی و صفی است . لطفا یا کاگزاری ها را زیاد کنند یا این خدمات را به دفاتر الکترونیکی دولت هم بسپارند .باتشکر
  • داریوش A1 ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
    4 0
    هنر کردین ‌ تو این زمان که همه چیز اینترنتی شده باز هم باید تو صف های کارگزاری وقت تلف کنیم.قبلا تو کارگزاری ثبت نام شده الان هر جایی که بگن  به راحتی میشه سیستم تهیه کرد که با پرداخت،دفترچه بشه کارت و بدون مهر و مراجعه تمدید بشه و با ارایه کارت از طریق بارکد ،مراکز درمانی،داروخانه ها و،،، تایید کنن اعتبار داره و به بیمار رسیدگی کنن.بجای کاغذ دفترچه هم از کاغذ پزشک یا مراکز درمانی که بارکد میزنه استفاده میشه.
  • بی نام IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
    26 2
    به امید آنروز که تامین اجتماعی هم به روز و الکترونیکی شود خصوصاً در مورد سوابق بیمه شده ...
  • بی نام IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
    5 1
    به امید روزی که انحصار بیمه از تامین اجتماعی گرفته بشه وبخش خصوصی ودیگر بیمه ها بصورت رقابتی باهم کار کنن در غیر اینصورت این وضیعت ادامه خواهد داشت
  • حسن A1 ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۰
    3 0
    با اتمام قرارداد با پیمانکار قبلی وآمدن پیمانکار جدید دردسر جمع آوری سوابق برای کارگران بیشتر میشود چون هر پیمانکار مخصوصا در تهران در هر شعبه ای که بخواهد حق بیمه را واریز میکند.