در پی فراخوان احمد مسجدجامعی برای حضور در کتاب‌فروشی‌ها در روز پنجشنبه 29 آبان، چهره‌های متعدد حوزوی، علمی و فرهنگی و هنری به این فراخوان پاسخ مثبت دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیت الله ابراهیم امینی، امام جمعه قم ضمن استقبال ازاین حرکت فرهنگی ازنویسندگان، حوزویان دانشگاهیان ومردم خواست که در روزپنج شنبه درکتابفروشی ها حضورپیداکنند.
این استادحوزه علمیه قم تاکید کرد که که تلاش می‌کند خودش هم دراین روزدر کتابفروشی انتشارات انصاریان که ناشرآثار اوست، حضور پیدا کند.
همچنین آیت الله مصطفی محقق‌داماد با استقبال این فراخوان، تاکید کرد: «چنین موقعیتی، فرصتی مناسب را نه‌ فقط برای اهالی مطالعه، که برای مولفان هم رقم می‌زند؛ فرصتی که به‌واسطه آن می‌توانند با برقراری ارتباط مستقیم با مخاطبانشان از خواست‌ها و نظرات آن‌ها مطلع شده و در تألیف آثار بعدی‌شان، موضوعات طرح‌شده را مدنظر داشته باشند. من هم برای حمایت از این طرح روز پنجشنبه ساعت 10 صبح در بنیاد موقوفه ایرج افشار و در محل کتابفروشی آینده، واقع در خیابان ولیعصر، تقاطع زعفرانیه و عصر پنجشنبه هم از ساعت چهار در مرکز نشر علوم‌اسلامی، واقع در خیابان شریعتی، ایستگاه پل‌رومی حضور خواهم داشت. بی‌شک استمرار چنین طرحی به‌مرور سبب می‌شود تا کتاب هم به سبد خرید کالای خانواده‌ها اضافه شود.»
یدالله سعدی مدیر انتشارات دلیل ما نیز از حضور دکتر رسول جعفریان، محمدحسین فلاح‌زاده، علی اصغر رضوانی، آیت الله نجم الدین طبسی، عبدالرزاق حرزالدین، محمد اسفندیاری در این انتشارات در روز پنجشنبه خبر داد.
کانون نویسندگام قم نیز اعلام کرد که در پی فراخوان حضور اصحاب فرهنگ و اندیشه در کتابفروشی ها و به دعوت تعاونی ناشران قم، اعضای کانون نویسندگان قم روز پنج شنبه ۲۹ آبان با حضور در کتابفروشی های مجتمع ناشران قم، در کنار دوستداران کتاب به منظور ترویج کتابخوانی، آخرین روز هفته کتاب را گرامی می‌دارند

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 385882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    60 4
    كار بسيار ارزنده است من هم با فرزندانم خواهم رفت
  • بی نام IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    48 4
    چه خوب