دبیرکل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار گفت: رئیس جمهور باید به این نکته توجه کند که این ملت ایران بودند که به وی رای دادند نه جناح ها.

احمد کریمی اصفهانی در گفتگو با خبرآنلاین درباره گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای در اختیار گرفتن پست وزارت علوم خاطرنشان کرد: رئیس جمهور نباید خود را وامدار جناح ها کند.

 وی با بیان اینکه عده ای توقع دارند وزارت علوم سهمیه آنها باشد و از این روی به رئیس جمهور فشار می آورند که گزینه های آن ها را معرفی کند افزود: رئیس جمهور نباید در برابر این جریانات، کوتاه بیاید چراکه فردی که در اتفاقات پس از انتخابات 88 حتی حضور کمرنگی هم داشته باشد، قابل قبول نیست.

کریمی اصفهانی تصریح کرد: رئیس جمهور زمانی می تواند کار خود را انجام دهد که هماهنگی و تعامل با سایر قوا را در پیش گیرد و مجلس با توجه به سوگندی که یاد کرده متعهد است برای رای اعتماد به گزینه پیشنهادی بررسی کامل و دقیقی از سوابق وی داشته باشد.

 وی با بیان اینکه رئیس جمهور و معاونان وی باید پیش از معرفی گزینه خود  نسبت به رایزنی با نمایندگان اقدام کنند و فضای مجلس را برای گرفتن رای اعتماد بسنجند، افزود: با عدم تعامل دولت و مجلس این شائبه به وجود می آید که نکند دولتی ها می خواهند سستی ها و کم کاری خود را به گردن مجلس بیندازد و بگویند مجلس دست ما را بسته است در حالیکه بهتر این است که با تعامل کامل با نمایندگان بنشیند.

کریمی اصفهانی خاطرنشان کرد: شخص رئیس جمهور که سابقه حضور در مجلس را نیز داشته و جلساتی با عنوان " جلسه عقلا" در بهارستان برگزار می کرده بهتر می داند که کار عقلایی این است که فردی شایسته ای را برای این وزارتخانه معرفی شود

 وی افزود: ما نمی گوییم فرد مورد نظر حتما اصولگرای دبش و شش دانگ باشد بلکه می گوییم حداقل فرد مورد قبول دو طرف باشد و هدف مان از این حرف ها تنها کمک به دولت است چرا که رهبر معظم انقلاب نیز در کمک به این دولت به همه و از جمله نمایندگان  توصیه کرده اند و ما هم به دنبال این هستیم که هر کمکی که از دست مان بر می آید به دولت اعتدال گرای  تدبیر و امید انجام دهیم.

2929

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 385682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    26 0
    ببخشيد ايشون كي باشن؟
  • بی نام AU ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    29 0
    نه تروخدا بیاید بگید . جناب آقای محترم، مردم ایران به تفکر آقای روحانی رای دادند نه به تفکر شما و دوستانتان. خواهشن این رو بفهمید
  • بی نام A1 ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    3 0
    نه بابا؟؟؟ دیگه چی؟؟ حاجی بازاریامونو عشقه رو که نیست سنگ پاست
  • بی نام IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
    4 0
    چه سفسطه ی خنده داری؟ مردم بودند ولی مردمی که به تفکر وعملکرد شما انتقاد داشتند. جناب در یک کلام بگو اسمش کامران باشد و فامیلیش هم اگر دانشجو باشد چه بهتر1