ایسنا نوشت:

نعیم قاسم تأکید کرد که انفجار صورت گرفته در منطقه مرزی لبنان و اراضی اشغالی نشانه آمادگی حزب‌الله برای رویارویی با دشمن قدیمی خود است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شیخ نعیم قاسم، معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی او تی وی این کشور عنوان داشت: انفجاری که توسط نیروهای حزب‌الله در مزارع اشغالی شبعا در مرزهای مشترک لبنان و اراضی اشغالی صورت گرفت، این پیام را برای اسرائیلی‌ها داشت که حزب‌الله لبنان با وجود مشارکت در جنگ علیه تروریست‌ها در سوریه آماده رویارویی با دشمن قدیمی خود است.

وی در ادامه افزود: این انفجار در مسیر نیروهای دشمن صورت گرفت و به معنی آن است که مقاومت همچنان آمادگی خود را حفظ کرده است.

نعیم قاسم تأکید کرد: با وجود آنکه نیروهای حزب‌الله در جنگ در سوریه و جبهه شرقی لبنان درگیر است اما چشمان مقاومت کاملا باز بوده و آماده رویارویی با دشمن اسرائیلی است.

وی تأکید کرد: این عملیات توانست اهداف خود را به صورت کامل محقق سازد. منطقه اشغالی مزارع شبعا یک منطقه اشغال شده به شمار می‌آید و مقاومت لبنان حق دارد برای آزادسازی آن دست به اجرای عملیات بزند حتی اگر این عملیات در شرایط مختلف صورت پذیرد.

انفجار یک بمب در منطقه مرزی بین لبنان و اراضی اشغالی باعث زخمی شدن دو سرباز اسرائیلی شد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 379694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =