مهر نوشت:

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: اصولگرایان قطعا و یقینا به دنبال استیضاح هیچ یک از وزرا نیستند و این استدلال که با رای آوردن استیضاح وزیر علوم، اصولگرایان استیضاح وزیران دیگر را نیز دنبال می کنند کاملا اشتباه است.
اسماعیل کوثری با انتقاد از هجمه رسانه های اصلاح طلب علیه مجلس گفت: استیضاح وزیران حق نمایندگان است و نمایندگان می توانند دراعتراض به اقدامات وزرا برای طرح استیضاح امضا جمع آوری کرده و استیضاح وزرا را به جریان بیاندازند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اصولگرایان قطعا و یقینا به دنبال استیضاح هیچ یک از وزرا نیستند و این استدلال که با رای آوردن استیضاح وزیر علوم، اصولگرایان استیضاح وزیران دیگر را نیز دنبال می کنند کاملا اشتباه است.

او ادامه داد: اگر اصولگرایان به دنبال استیضاح وزیران بودند به آن ها رای اعتماد نمی دادند.

کوثری گفت: در خصوص وزیر علوم هم اگر دغدغه های نمایندگان در فرصت یک ماهه رفع می شد استیضاح در صحن علنی مجلس مطرح نمی شد.

او با تاکید بر اینکه بنای کار اصولگرایان استیضاح وزیران نیست گفت: وزرای دولت باید با مجلس و نمایندگان تعامل داشته باشند، گاهی بعضی از نمایندگان به دلیل مشکلاتی که در حوزه های انتخابیه شان وجود دارد بحث استیضاح را مطرح می کنند که با گفتگو و تعامل قابل حل است.

رسانه های اصلاح طلب در هفته اخیر در یک سیاست مشترک رسانه ای از آغاز موج استیضاح ها پس از پایان تعطیلات مجلس خبر می دهند.

 

17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 374117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    11 0
    تو که راست میگی ....
  • بی نام A1 ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    10 0
    انصافا آقای کوثری بیا با هم روراست باشیم، شما خودت این خبر رو بخونی یا بشنوی باور می کنی؟؟؟؟
  • پنجعلي حيران RU ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    8 0
    الكي ميگه..
  • بی نام A1 ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    9 0
    توقع داريد قبول كنيم؟
  • ایرانی A1 ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    5 0
    بله دقیقا اصولگرایان واقعی خیرخواه این کشور و مردم هستند هر چند در راه حلها باهم اختلاف نظر داریم ولی دلواپسان هستند که جز عناد با کشور و انقلاب سودای دیگری در سر ندارندمگر منافع شخصی خودشان و متاسفانه آقای کوثری و دوستانشان هم ظاهرا آگاهانه یا ناآگاهانه در دام دلواپسان افتاده اند.