فارس نوشت:

رایزنی دو جانبه هیات‌های ایران و آمریکا آغاز شد و قرار است بعدازظهر نیز هیات مذاکره‌کننده ایرانی با نمایندگان سه کشور اروپایی (آلمان، فرانسه و بریتانیا) به‌صورت چهارجانبه به گفتگو بنشینند.

ششمین دور مذاکرات ایران و ۱+۵ صبح امروز به وقت محلی به ریاست محمدجواد ظریف و کاترین اشتون در مقر اروپایی سازمان ملل در وین برگزار شد.

در حال حاضر هیات‌های ایران و آمریکا در حال رایزنی دوجانبه هستند و قرار است بعدازظهر امروز نیز نشست چهارجانبه‌ای با حضور هیات‌های ایران و سه کشور اروپایی آلمان، فرانسه و بریتانیا در هتل محل اقامت روسای هیات‌ها برگزار شود.

دیروز نیز در آستانه این مذاکرات، نمایندگان روسیه و چین به‌طور همزمان با وزیر خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کردند و پس از آن ظریف و کاترین اشتون در حدود یک ساعت به رایزنی درباره گام پایانی توافق ژنو پرداختند.

نشست سه جانبه ایران، آمریکا و کاترین اشتون نیز با حضور ظریف، اشتون و ویلیام برنز، قائم مقام وزیر خارجه آمریکا عصر دیروز در وین برگزار شد.

در این دور قرار است که نگارش پیش‌نویس توافق به انجام رسد.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 363408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
    1 2
    اطمینان داشته باشید به این زودی ها توافقی انجام نمیشه.. چون میزان غنی سازی چیزی هست که برای هر دو طرف خط قرمز محسوب میشه و این جنجال و کشمکش ماه ها ادامه خواهد داشت