خانه ملت نوشت:

وزیر راه و شهرسازی گفت: صاحبان مسکن مهر می توانند تخلفاتی که از سوی تعاونی های مسکن رخ می دهد را به کمیسیون مشترک وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و راه و شهر سازی جهت رسیدگی ارجاع دهند.

عباس آخوندی در این باره که برخی از تعاونی‌های مسکن دارندگان امتیاز مسکن مهر را تهدید می کنند تا اگر در موعد مثلا یک هفته ای مبلغ تعیین شده از سوی تعاونی را پرداخت نکنند امتیاز آنها به فروش می رسد، گفت: کمیسیونی مشترک بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت راه و شهرسازی شکل گرفته است که به این مشکلات رسیدگی می کند.

وزیر راه و شهر سازی گفت: اگر تخلفی هم به وزارت راه و شهرسازی اعلام شود مسئولان وزارت راه آن را جهت رسیدگی به این کمیسیون ارجاع خواهند داد.

وی در این باره که آیا دولت به تعهدات مسکن مهر پایبند خواهد بود یا خیر،‌ گفت: تمام تعهدات قبلی را قبول داریم و مورد به مورد اجرا می کنیم.

گفتنی است برخی از دارندگان مسکن مهر اعلام می کنند که تعاونی ها ی سرمایه گذاردر مهلت یک هفته ای مقرر می کنند که دارندگان مسکن مهر مبلغ های میلیونی به حسابشان واریز کنند و تهدید می کنند اگر این مبلغ واریز نشود امتیاز آنها را می فروشند

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 361715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =