ایرنا نوشت:

وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: خبر منتشر شده در یکی از خبرگزاری‌ها با عنوان «جزئیات طرح دولت یازدهم برای مسکن اجتماعی، حمایتی و رهن ثانویه» فاقد وجاهت قانونی برای اجرا و غیر قابل استناد و از طرف این وزارتخانه اعلام رسمی نشده است.

به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی، جزئیات طرح دولت یازدهم برای «مسکن اجتماعی»، «مسکن حمایتی با در نظر گرفتن دو الگوی حمایت ۱۰ ساله ثابت و ۵ ساله پلکانی»، «بهسازی سکونت‌گاه‌های غیررسمی» و «تامین سرمایه در گردش بازار ثانویه رهن» که امروز توسط یکی از خبرگزاری‌ها منتشر شده است طرحی بوده است که در سال ۱۳۹۲ به برخی از نمایندگان مجلس با مهر غیر قابل استناد داده شده است.

اینکه این طرح به عنوان طرح نهایی تلقی شده است تکذیب می‌شود و بار دیگر به اطلاع ملت ایران می‌رساند هرگونه طرحی در خصوص طرح جامع مسکن و در زیر مجموعه آن مسکن اجتماعی، حمایتی و رهن ثانویه و موضوعات مشابه در صورت نهایی شدن از طریق مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی منتشر خواهد شد.

ذکر این نکته ضروری است که جلسات کارشناسی برای نهایی شدن طرح جامع مسکن به طور مستمر در وزارت راه وشهرسازی برگزار می‌شود و مواردی که خارج از وزارت راه و شهرسازی به عنوان طرح نهایی در موضوع مسکن و حوزه راه و شهرسازی داده می‌شود فاقد وجاهت قانونی و اداری است و این برنامه پس از نهایی شدن توسط وزارتخانه اعلام می‌شود.

اصحاب رسانه برای پیگیری صحت مطلبی که از طریق منابع مختلف غیر رسمی در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد می‌توانند با مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی تماس بگیرند و از صحت و سقم موضوع مطلع شوند تا شهروندان عزیز را دچار سردرگمی نکنند.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 360604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =