ایسنا نوشت:

معاون درمان وزیر بهداشت جزییات گام ششم از طرح تحول درمان را اعلام کرد.

دکتر محمد آقاجانی در گفت‌وگویی هدف از اجرای بسته «حمایت از ویزیت» در بیمارستان‌های دولتی در قالب طرح تحول درمان را ارتقای کیفیت ویزیت و استاندارد شدن آن در بیمارستان‌های دولتی خواند.

وی افزود: اهمیت دادن به ویزیت و معاینات تشخیصی بالینی، کاهش اقدامات پاراکلینیکی غیرضرور نظیر آزمایشگاه و تصویربرداری و همچنین جلوگیری از تکرار بی‌مورد ویزیت از دیگر اهداف پیش‌بینی شده برای این بسته خدمتی است.

آقاجانی در توضیح دستاوردهای این بسته خدمتی نیز گفت: افزایش دسترسی به پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص در بیمارستان‌های دولتی و همچنین کاهش چشمگیر پرداخت از جیب مردم بابت ویزیت سرپایی از دستاوردهای این بسته خدمتی است.

وی افزود: بهبود وضعیت کلینیک‌های تخصصی دانشگاهی، ماندگاری پزشکان متخصص و فوق تخصص در مناطق محروم، افزایش انگیزه پزشکان جهت حضور در بیمارستان‌های دولتی و ویزیت بیماران از دیگر دستاوردهای این طرح است.

به گفته وی، در این طرح ۸۸۰ فوق تخصص، ۸ هزار و ۵۰۰ متخصص و ۳ هزار و ۵۰۰ پزشک عمومی در ۵۶۰ بیمارستان تحت پوشش وزارت بهداشت مشارکت می‌کنند.

 

23503

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 358954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
    6 0
    بیمارستانهای دولتی تعداد و خدماتشون کمه کاش بهمراه این طرحها تعداد و کیفیت خدمات بیمارستانهاس دولتی هم زیاد میشد یا این طرحها دست کم تا قسمتی شامل بیمارستانهای خصوصی هم میشد
  • سعید A1 ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
    18 1
    چند وقتیه میام خبرآنلاین هر صفحه ای که ازش باز میکنم تو آیپد پیغام نصب یه اپلیکیشنو بهم میده. میشه این پیغام رو حذف کنین؟
  • بی نام IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
    1 10
    فقط و فقط به پزشكان توجه كنيد تا هرروز ملياردرتر از ديروز بشوند و ساير كادر درمان در زير خط فقر باشند
  • ایران A1 ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
    1 6
    متاسفانه توشهرمادکتر خوب ست اگر هم باشد نامه ارجاع نمی کند وزیرمحترمبهداشت یه کاری برای شهرماکه دکتر خوب نیست بکنید داروهم خیلی گران است برای ماکه مدام مصرف م خریدنشس خت است کاری بکنیدارزان شودشهرستان فسا