ایرنا نوشت:

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عملکرد دولت یازدهم در زمینه حجاب و عفاف را مناسب دانست و گفت: دولت در ریشه‌یابی و پیدا کردن راه‌های اصلاح در موضوع پوشش و حجاب عملکرد مناسبی را داشته است.

علی مطهری عصر دوشنبه در حاشیه نشست شورای اجتماعی در جمع خبرنگاران درباره عملکرد دولت در زمینه حجاب و عفاف و موضوعات فرهنگی افزود: دولت یازدهم عملکرد خوبی در ریشه‌یابی برای حجاب و عفاف داشته ولی در بعد عملی ضعیف عمل کرده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خواهان معرفی حجاب استاندارد از سوی دستگاه‌های فرهنگی، رسانه ملی و مسئولان ذیربط شد و گفت: باید بر آگاهی‌بخشی در حجاب استاندارد تاکید شود.

مطهری خاطرنشان کرد: اگر فعالیت مناسب در زمینه معرفی حجاب استاندارد انجام پذیرد، نیمی از مشکلات در این زمینه حل می‌شود و البته این به استثنای برخی ناهنجاری‌ها است که می‌تواند ریشه روانی یا سیاسی داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: البته نیروی انتظامی می‌تواند در این زمینه به ناهنجاری‌های پوششی حجاب و عفاف ورود پیدا کند.

این نماینده مجلس نهم در پاسخ به اینکه آیا تمام موضوعات مرتبط با عفاف و حجاب فقط به دولت بستگی دارد، گفت: بیش از ۹۵ درصد موضوع حجاب و عفاف بحث کارهای فرهنگی است و به دولت ربطی ندارد منتها وظیفه قوه مجریه در این باره کار اجرایی است.

 

23503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 355968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    32 18
    چرا حجاب در ایران مانند دیگر کشورهای اسلامی نباید آزاد باشد حتی اقلیتهای دینی هم باید با حجاب باشند
  • بی نام A1 ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    3 8
    قابل توجه بعضي طرفداراي احساسي روحاني