وزیر نفت گفت:من سرشار از امید و انرژی هستم ،من وقتی پست وزارت را قبول کردم می‌دانستم که به هتل پنج ستاره نیامده‌ام بلکه وارد میدان مین شده‌ام.

 

به گزارش  خانه ملت ،بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در جلسه علنی امروز سه شنبه 26 فروردین ماه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال سه نماینده عضو جبهه پایداری گفت: من در جلسه‌ای خصوصی که به مناسبت سالگرد شهادت شهید تندگویان و با حضور خانواده و تعدادی از دوستان وی برگزار شده بود گفتم با شعار نمی‌شود کشور را به پیش برد با شعور و خرد باید کشور را اداره کرد.

وی ادامه داد: من در این جلسه گفتم کشور تا یک زمانی علیرغم فراز و فرودهایی که بود رو به پیشرفت بود ولی از سال 84 به بعد وقفه‌ای ایجاد شد.

زنگنه با بیان اینکه نباید در گذشته سیر کنیم افزود: افراطی گری تا یک جایی پیشروی دارد و باید متوقف شود.

وزیر نفت با بیان اینکه من در این جلسه گفتم یک روز به دیدار امر قطر رفتم و وی گفت من به جایگاهی که در پارس جنوبی دارید غبطه می‌خورم همچنین گفتم باید کاری کنیم که دیگران به ما غبطه بخورند .البته رهایی ما از مشکلاتی که برای کشور به وجود آمده با دعای خانواده شهدا صورت گرفته است وانشاءالله راه تندگویان را ادامه داده و به جایگاهی برسیم که دیگران به صنعت نفت ما قبطه بخورند.

وی با تکذیب این گفته که رئیس جمهور در هیات دولت گریه کرده است افزود: من در این جلسه گفتم که آقای روحانی چند روز پیش چیزی گفتند که من به شدت متاثر شدم ایشان گفتند یکی از وزرای پیشین نزد من آمد و درباره یکی از شیوخ امارات و سایر قضایا صحبت کرد.

زنگنه ادامه داد: همچنین نگفته‌ام که این پول قرضی بوده بلکه پول خودمان بوده است اما اینکه فرد برای پول خودش برود خواهش بکند آیا این عزت است؟پول خودمان مال خودمان است اینکه عزت نیست برویم خواهش کنیم پولمان را پس بدهند.

وی ادامه داد:  در سوال خود گفته اید که وزیر نفت سیاه نمایی کرده است؛ سیاه نمایی وقتی است که چیزی که سفید است بگویم سیاه است همچنین  پرسیده اید که چرا اگر این حرف واقعیت هم است آنرا تکرار کرده‌ایم. اولا من آنرا برای پخش شدن نگفته بودم ثانیا نهایتا در چند سایت خبری این گفته‌ها منتشر شد و صد هزار نفر از آن مطلع شدند اما شما با تکرار این گفته‌ها کاری کردید که 40 میلیون نفر از آن مطلع شوند. آیا این اشکال ندارد؟

زنگنه همچنین با اشاره به صحبتهای نماینده سوال کننده که  پرسیده بود نام آن شیخ اماراتی و وزیر دولت قبل را بگو، تصریح کرد: من اصلا وارد این قضایا نمی‌شوم چون نه من و نه آقای روحانی به آن وزیر تعریضی نداریم بلکه بحث من آن است که باید وضعیت کشور به سمتی پیش برود که مردم به ایرانی بودنشان مفتخر نباشند.

وزیر نفت با بیان اینکه دلم برای کشور می‌سوزد گفت: با وجود این همه امکانات و منابع در کشور  میتوانیم کشور درجه یک منطقه باشیم چرا باید به جایی برسیم که برای دریافت پول خودمان از دیگران خواهش کنیم.

زنگنه با بیان اینکه دوست دارم در مجلس برنامه‌های صنعت نفت و اقتصاد مقاومتی را توضیح بدهم ادامه داد: اجازه بدهید درباره تولید نفت و نحوه مبارزه با تحریم‌ها و توسعه میادین مشترک انرژی صحبت بکنم.

وی با بیان اینکه باید درباره طرح های پتروشیمی و نیز چه کارهایی انجام شده تا امثال بابک زنجانی نتوانند دوباره سربرآورند، صحبت شود، ادامه داد: اینکه آن شیخ و آن وزیر که بود چه کمکی به حل مشکل گرانی مسکن و تورم جامعه می‌کند؟

عضو  دولت یازدهم با بیان اینکه باید نگران آینده اقتصادی کشور باشیم  تصریح کرد: سوال کننده می‌گوید من تا به حال سه بار استعفا داده‌ام و یک بار آنرا به نقل از ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نقل کرده‌ است که من هم به آقای ربیعی گفتم اشتباه متوجه شده ای و او هم پذیرفت.

وی با بیان اینکه کسی که ناامید است استعفا می‌دهد تصریح کرد: من سرشار از امید و انرژی ام من می‌دانستم که به هتل پنج ستاره نیامده‌ام بلکه وارد میدان مین شده‌ام.

زنگنه با بیان اینکه به مشکلات وزارت نفت واقفم تصریح کرد: به آینده کشور امیدوارم.

وی ادامه داد: من 22 سال وزیر بوده‌ام و اگر قرار بود در هر ماه یک بار استعفا بدهم تا به حال می‌بایست 360 بار استعفا داده باشم. من اهل استعفا نیستم مگر اینکه مجلس و یا رئیس جمهور عذر مرا بخواهند.

1717

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 349505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 62
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    خدا این مرد بزرگ رو حفظ کنه. اقای زنگنه بدون چشم یه ملت به شماست
    • بی نام IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
      واقعا چه کار مفیدی انجام داده؟ بگو تا ما بدونیم.
    • بی نام A1 ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
      اگر آقای زنگنه با این نیات نیکی که بیان مینماید به مدیران و کارشناسان برگزیده دولت قبل در تمامی دستگاه ها و شرکتهای زیر مجموعه وزارت نفت اعتماد کنه ، بزرگترین اشتباه را مرتکب شده است
    • بی نام IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
      جناب بی نام که نمی دانید آقای زنگنه چه کار مفیدی انجام داده: اول اینکه سر و سامان دادن به وزارتخانه عظیمی که به عرصه تاخت و تاز امثال زنجانی تبدیل شده بود برای با کفایت بودن یک وزیر کافی است. دوم اینکه ظرفیت تولید نفت ایران مدام در حال افزایش است در دو دولت قبل مدام در حال کاهش بود که اثرات مثبت آن در سالهای آتی دیده خواهد شد.
    • بدیع الزمان A1 ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
      6 23
      این درسته...ولی طوری صحبت نکنید که تمام این کجرویها در هشت سال یش بوده و وضع ملت تا قبل از آن گل و بلبل بود ..نه هیچ اختلاسی ..آخه به چه دلیل احمدی نژاد قدرت گرفت.... همچنین با وجود عدم شفافیت در سیستم دولتی ایران اگر به جیب امثال زنجانی نرود به جیب ملت هم نمیرود....فی الواقع در جیب افراد از ابتدا به ساکن قدرتمند ....اگر بنویسم چاپ نمیشود البته تا همین جاش هم معلوم نیست چاپ بشه....الان که شعار اقتصاد مقاومتی و دم به دم از ملت میخواهند از یارانه انصراف بدند و صرفه جویی کنند بهترین موقع برای حسابرسی و تصویب قوانین شدید بر علیه فساد مدیریتی و شفافیت و نظارت رسانه ای بر سیتم دولتی است...ولی این تنها یک آرزوست....
    • شکر گذار A1 ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
      11 3
      جناب بینام این وزیر وزیر بعد از جنگ و ویرانی بوده .از خدا بترسیم
    • گزارش IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
      11 2
      خبرآنلاین همیشه یه گزارش رو کامل بذار نه نصفه تا مردم کامل بدونن چه خبره. شما فقط اومدی صحبت ها و جوابای وزیر رو گذاشتی، خوب بود که سوالای آقای رسایی رو هم میذاشتی تا همه بدونن این جواب ها واسه چی بوده آقای رسایی کلی صحبت کرد و سوال پرسید تا جناب وزیر یه چیزایی گفت لطفا اگه میخواید سایتتون پیشرفت کنه این نظر منو مثل قبلیا حذف نکنید و تو خبراتون هم این نکته رو اعمال کنید.
    • بی نام GB ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
      5 4
      یکی از کوچکترین کارهای زنگنه اعزام نیروهای جوان برای تحصیل در رشته های نفت در خارج از کشور بود. این کار را زمانی انجام دادند که در کشور فارغ التحصیل رشته های مرتبط با نفت بسیار کم بود و رشته های مرتبط با نفت در دانشگاهها بسیار محدود بود. گسترش و ایجاد رشته های نفت در دانشگاههای کشور نیز از برنامه های ایشان بود
    • بی نام IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
      4 5
      """زنگنه ادامه داد: همچنین نگفته‌ام که این پول قرضی بوده بلکه پول خودمان بوده است اما اینکه فرد برای پول خودش برود خواهش بکند آیا این عزت است؟پول خودمان مال خودمان است اینکه عزت نیست برویم خواهش کنیم پولمان را پس بدهند."""" اگه به اینه ایا قرار داد ژنو و التماس از غربی ها انهم با این همه امتیازی که در خصوص موارد هسته ای داده ایم تنها برای 4.2 میلیارد دلاری که پول خودمان است , عزت است
    • نیما A1 ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
      6 1
      آخه آقای بی نام عزیز کدوم هسته ای؟؟ ما سوخت یک سال نیروگاه بوشهرم نداریم کاری که می تونستیم 8 سال پیش باخریدش با قیمتی کمتر از له شدن مردم زیر بار این همه فشار جلوگیری کنیم چرا چشمتو رو همه چی می بندی
    • 123 A1 ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۷
      0 0
      جناب بی نام که فرمودین طوری صحبت نکنیم که همه اختلاس گر ها در 8 سال گذشته بودن... پس میشه بفرمائید کی بودن بابک زنجانی خاوری ... کحی بودن در زمان آقای خاتمی یک شهرما جزایری داشتن که بدبخت یک بار از زندان فرار کرد چه بلایی سرش آوردن رفتن اون ور آب گرفتنش آورد که آقای خاوری با اون اختلاش 345 تا سور زده به شهرام اما هیچکس پیگیرش نیست میدونی چرا چون خاوری خورد ریزه ست شما از ستادهای و موسساتت جعلی که دارن تو قم فعالیت میکنن و همه در 87 سال گذشته به وجود اومدن خبر نداری
  • بی نام IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    دمش گرم واقعا
  • معین A1 ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    خدا قوت. آقای زنگنه بدان مردم از شما و سایر وزرای کابینه حمایت می کنند و جواب این نماینده ها را در انتخابات مجلس انشاا... با مشارکت مردم خواهیم داد
  • محسن A1 ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    واقعا افرین بر شما
  • بی نام IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    ایول
  • بی نام IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    خدا نیامرزد کسانی که منافع ملی را به باد دادند و هیچ نگفتند و اکنون که یک نفر برای کشور دارد درست کار می کند را زیر سوال می برند
  • بی نام A1 ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    خدا نگهدارت باشد
  • بی نام A1 ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    آقای وزیر از کرسنت چه خبر؟
    • بی نام A1 ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
      از احمدی نژاد بپرس
    • حسین A1 ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
      133 8
      گر چه قیاس مع الفارق هستش دوست عزیز ... از 3000 میلیارد چه خبر ؟ از تامین اجتماعی و اقای مرتضوی چه خبر ؟ از موضوع خیابان فاطمی خبر داری ؟
    • بی نام A1 ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
      86 7
      سلام دارند.تو هم یه چیزی شنیدی کردی پیرهن عثمان. این دولت کارش درسته
    • بی نام A1 ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
      93 4
      خدا نیامرزد کسی که نگذاشت گاز { کرسنت را به فروش برسانیم و الان 9 سال است این گاز دارد بیهوده میسوزد و هوا را آلوده میکند
    • رضا IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
      69 5
      واقعا موضوع را خوانده ای و می دانی و یا فقط می خواهی حرفی زده باشی ؟ تاراج سرمایه های ملت بخاطر سیاستهای غلط و جاهلانه را نمی بینی و فقط به یک کلمه که شنیده ای و می دانی اولین بار خود وزیر به آن اعتراض کرده معترضی؟
    • ایرانی IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
      79 7
      طی 8 سال گذشته کارهایی صورت گرفت که کرسنت که هیچ بابای کرسنت هم به گردش نمی رسه خلاصه باید یه تریلی 18 چرخ بیارن پرونده شما و دوستانتون رو در 8 سال گذشته جابجا کنن
  • احسان IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    زنگنه دوست داریم تا آخر باهاتیم یه آدم مسئولیت پذیر و شجاع و پاک تو این مملکت باشه اولیش ظریف دومیش هم زنگنه هستش .
  • بی نام A1 ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    آقای وزیر : موفق باشید
  • بی نام A1 ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    خدا قوت مرد میدانهای سخت.
  • بی نام A1 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    آقای وزیر فقط همین قرارداد اخیر با روسیه در مورد معاوضه نفت با کالای روسی خودش دست کمی از کار بابک زنجانی نداره. شما که میگید تولید بالا رفته خریدارا بیشتر میخرن داریم با دنیا معامله میکنیم پس اینکار برای چیه؟
    • بی نام A1 ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
      19 57
      قرارداد نفتی با روسیه جدا از ورود کالای روسی به ایران میتونه باعث بهم خوردن قراداد ژنو هم بشه یا دست کم امتیاز منفی برای ایران بهمراه داره
    • بی نام IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
      75 5
      توليد بالا رفته ولي تحريمها اجازه فروش نمي دهد.
    • بی نام IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
      7 20
      اتفاقا این یک جنگ روسیه و ایران با آمریکات یعنی حذف دلار از مبادلات کشور
  • بی نام A1 ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    خو ب وعالی بوداقای وزیر
  • حسین IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    63 8
    درود بر کاربلدترین وزیر نفت جهان.
  • محمد A1 ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    88 6
    باسلام این جبهه پایداری که پایدار در اختلاف است ازجان دولت وملت چه می خواهد
  • بی نام A1 ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    67 4
    زنده باشی ژنرال
  • بی نام IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    جایی خواندم که زنگنه چون در جیبش را بسته می‌تواند دهانش را باز کند ... زنده باد زنگنه ...
  • محمد A1 ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    75 4
    آقای زنگنه عزیز . خواست ملت ایران از شما و دکتر روحانی این است: تمام دزدان بیت المال و عناصر وابسته به افراطیون و کسانی که به سبب منافع و رانت شخصی و باندی کشور را از بین بردند . اخراج نمایید و عملکرد آنان را به قوه قضاییه گزارش دهید
  • بی نام A1 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    66 6
    اقای وزیر با روسیه قراداد نبند .
  • vahid IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    93 6
    دیگران آب در هاون می کوبند. شما پیش برو و مطمئن باش مردم از شما و گروهِ شما و دولتِ عزیز حمایت میکنند. و این حمایت را در انتخاباتِ مجلس به نحو احسن ، به امیدِ خدا نشان خواهند داد.
  • خلیج همیشه فارس A1 ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    125 8
    درود بر دکتر روحانی که بزرگانی مانند ظریف , زنگنه و ... رو برای پست های حیاتی سیاسی و اقتصادی انتخاب نموده اند این یعنی حکومت فن سالار که بعد از 8 سال سیاه احمدی نژاد و جبهه پایداری , با رویش دولت اعتدال و تدبیر افقی پر از امید را برای سرزمین پر افتخار ایران به ارمغان اوردند....ملت نیز به نوبه خود سیلی محکمی بر افراطیون پایداری که امروز نیات شومشان بر همه هویدا شده خواهند زد در انتخابات آتی مجلس . انشاا...
  • نادری A1 ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    81 9
    فقط خدا میدونه اگر افرادی مانند زنگنه بزرگ در این کشور ونظام مدیریت نمیکردند نظام ما به چه بحران کارآمدی بزرگی مواجه میشد واسرائیل ودشمنان قسم خورده کشور چه کیفی میکردند.اگر زنگنه بزرگ نبود هنوز داشتیم بنزینهای تولید پتروشیمی را استنشاق میکردیم وبیماریها وسرطانهای مختلفی که به لطف این بنزینهای ابتکاری دولت معجزه هزاره سوم به ملت تقدیم شد پذیرا میشدیم.آقای رسایی ودوستانشان حتی نمیتوانند نمایندگی مجلس که یک کار غیر اجرائیست درست انجام دهند وبه غیر از دعواهای بچه گانه وجناحی در مجلس راه انداختن کار مفیدی نمیکنندحال شما یک لحظه خیال کن امور اجرایی کشور بعد از هشت سال کابوسوار هنوز دستشان بود؟حتی فکرش را هم نمیشه کرد.
  • فرزاد IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    55 9
    با لغو قرارداد کرسنت صدها میلیارد دلار را از دست دادیم ، وابستگی امارت به ایران به لحاظ سیاسی وروابط مستحکم با کشور های را از دست دادیم و با سوختن گازها علاوه بر از دست دادن منافع مالی مشکلات زیست محیطی برای منطقه ایجاد کردیم. کشف واز بین بردن فساد وظیفه مستقیم قوه قضاییه میباشد.
  • بی نام A1 ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    51 5
    قرارداد نفتی با روسیه اونم نفت در برابر کالای روسی کار نادرستیه امیدوارم درش تجدید نظر بشه
  • سید A1 ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    اقای وزیر جالبه بدونید که اتفاقا امثال زنجانی رو خود شما ها پرورش دادید
  • بی نام IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    50 6
    لطفا دولت جلوي گراني را هر طور شده بگيرد و مردم را نااميد نكند تا در انتخابات مجلس شركت كنند و افراد توانا ومتخصص و دانا را به مجلس بفرستند.
  • ارش US ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    49 3
    ان نه من باشم که روز جنگ بینی پشت من ان منم گر در میان خاک وخون بینی سری. اقای وزیر تشکر از زحماتی که متحمل میشوی.ولی تورا به شیر مادرت حرفهایی که میزنی در حد شعار نباشد/
  • بی نام A1 ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    به داشتن چنین وزیری افتخار می کنیم
  • مصطفى A1 ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    65 9
    درود بر غىرت و شرفت
  • بی نام IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    26 20
    شب درازست وقلندر بیدار...
  • بی نام IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    65 6
    جناب آقای زنگنه انشااله در پناه خداوند موفق باشید
  • بی نام A1 ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    1 0
    آقاي روحاني زنده باشي با اين وزراء محترم آقاي روحاني تورم موجود موجبات خراب سازي جو عليه شما و ورزا شماست آن را كنترل كنيد آيا واقعاً نياز است كه بنزين گران شود آيا در كشورهاي روز دنيا يك فرد به اندازه حقوقي كه ميگيرد بابت خريد بنزين اين مقدار تحت فشار است كه ما بنده هاي خدا تحت فشار هستيم
  • عدل مولا IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    3 2
    این کاربلده مرد عمله نه حرف وشعار . کار ه هر بزی نیست خرمن کوفتن گاو نر میخواهد و مرد کهن
  • بی نام IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    3 0
    سعی کنید دیگر قراردادی مانند کرسنت را نبندید.
  • علی A1 ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    1 0
    شمارو به خدا جلوی گرانی را بگیرید.
  • یاسر RO ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    2 0
    آقای وزیر لطفا با مردم در باره قرار داد نفت کالا با روسیه حقایق رو بگید. ما منتظریم که بگوئید این شایعه است و زیر بار مکر روس ها نمی روید.
  • مجتبي IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    2 2
    زنگنه مرد كارهاي بزرگ،موفق باشي وزير
  • بی نام A1 ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    1 2
    درود برزنگنه که شجاعت وصداقت داره
  • دوست A1 ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    1 2
    درود بر شما آقای وزیر
  • بی نام A1 ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    3 1
    سفارت روسیه لانه ی جاسوسیه با روسیه مردم مانند جنگ دوم جهانی بد بخت میشویم وروسیه باید از نفت وگاز ما کنار بره .خیلی خیلی خطر ناکه
  • بی نام IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    2 1
    خدایا ما را از این دنیا نجات بده معلوم کی راست میگه کی دروغ. هرکس میگه من درست میگم. ولی از این حرفها گذشته میگویند دیدن کی بود مانند شنیدن چیزی که دیدیم این بود که احمدی نژاد به این مملکت گند زد قبلی ها اگر خوب نبودند ولی کمتر از گروه احمدی نژاد خراب کردند و من مقصر اصلی کسانی را میدانم که از او حمایت کردند خداوند دورانی به هرکس داده که خودش را نشان دهد بیچاره ما مردم که باید همیشه از دست اینها بکشیم تا روزی که حکومت به دست صاحب اصلی بیفتد انشائالله
  • امید A1 ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    2 0
    سلام آقای وزیر لطفا کاری کنید که در صنعت معظم نفت و گاز، فازغ التحصیلان رشته های نامرتبط از دانشگاه های سطح پایین به جای فارغ التحصیلان رشته های مهندسی دانشگاه های دولتی معتبر استخدام نشوند. درواقع پسرخاله بازی و باندبازی را کم کنید. اندکی به فکر تحصیلکردگان باشید
  • بی نام A1 ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    2 2
    بر اساس سوابق موجود ظاهرا" ایده حضور این افراد و این نوع فعالیت این افراد را خودت ایجاد و تولید کرده ای.