نسیم نوشت:

اهم اظهارات تولیت آستان قدس رضوی در جمع اعضای رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی به شرح زیر است:

-همه مقدماتی که برای تحقق این نظام فراهم شد متکی به عوامل معنوی و ماورایی بود.

-رژیم شاه به صورت عجیبی کینه امام(ره) را در دل داشت، پیش از ورود امام به ایران در کشور فرانسه برخی معتقد بودند که ایشان در فرصت دیگری به کشور بازگردند و برخی نیز معتقد بودند ایشان باید سریعتر به ایران بیایند، اما امام (ره) گفته بودند به کشور می‌روم و در کنار مردم با رژیم مقابله می‌کنم.

-در آن روزها که در خدمت امام بودم، به ایشان گفتم؛ بنده بمانم یا بروم و ایشان فرمودند شما بروید و من هم تا چند روز آینده حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهم.

-در غرب اکنون روزنامه‌ها می‌نویسند علت شکست کنفرانس "ژنو2" نبود ایران بوده است، و این نشان از قدرت نظام و تاکتیک امام(ره) دارد.

-امروز در راس نظام که قدرت فکری آن حاکم بر تمامی قدرت‌هاست، فردی عالم، و فقیهی برخوردار از دانش و تقوا قرار دارد.

-از تهدید غفلت نکنیم، تهدید انقلابی را غیر انقلابی و غیر انقلابی را انقلابی جا می‌زند، اجازه ندهید افراد ظاهرنما که تنها نشان می‌دهند اهل ولایت هستند و در باطن اینگونه نیستند در حوزه نفوذ پیدا کنند.

-احساس می‌کنم جریانی در حوزه فعالیت می‌کند که نظام اسلامی را به این گونه قبول ندارد، اینها همان افرادی هستند که معتقدند هرپرچمی که پیش از قیام حضرت مهدی (عج) برافراشته شود شکست می‌خورد، اینها ظاهرا ولایی هستند اما در واقع سکولار هستند.

-با تدریس فلسفه در حوزه مخالف نبوده‌ام و نیستم، بلکه معتقدم لازم است این کار انجام شود اما باید پرسید که این دروس قرار است توسط چه کسانی و در چه زمانی تدریس شوند.

-کرسی‌های آزاد‌اندیشی در زمان امام رضا(ع) بهترین روش ترویج دین بود.

-اگر قرار بود دین در سیاست دخالت نکند و صرفا در حوزه کلامی باقی بماند، امروز کاری از دست ما برنمی‌آمد.

-آقای کری و آقای اوباما اشتباه می‌کنید، اسرائیل نه در امروز و نه در آینده بلکه تا مادامی که نظام اسلامی وجود دارد امنیت نخواهد داشت.

-برخی سیاست‌مداران آمریکایی با یاوه‌سرایی گفته‌اند ریشه فعالیت‌های هسته‌ای ایران را خشکانده‌اند، شما بارها سرتان را به دیوار زدید و گفتید که اشتباه کردید، این را بدانید اگر همه دستگاه‌های هسته‌ای ما را جمع کنید در کمتر از 10 روز وضع را به همت و ایمان جوانان خود به حالت اولیه بر می‌گردانیم.

-البته در این مذاکرات ممکن است دو طرف سود کنند اما باید مراقب بود چه سمتی بیشتر سود برده است.

-زود قضاوت نکنیم، این دولت حدود شش ماه است که مشغول فعالیت شده است، من تا کنون حمایتی از دولت آقای روحانی نداشته‌ام، بگذارید اندکی جلو برویم و شرایط را ارزیابی کنیم، می‌توانیم نقد کنیم و برهم بزنیم، اما باید صبر کنیم.

-اردوغانی که گوش به توصیه‌های ایران نمی‌کرد برای چه به ایران آمد؟ تیم اقتصادی فرانسه چه فضایی را دید که این گونه به ایران آمد.

-تیم مذاکره‌کننده را از نزدیک می‌شناسم، آقای ظریف یکی از دیپلمات‌های کارکشته و متعهد است و آقای عراقچی نیز یک انسان متعهد است، اما به تیم مذاکره‌کننده می‌گویم، اظهارات اخیر مقامات آمریکایی غرور ملی ما را جریحه‌دار کرده است.

/212 27

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 337046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعید A1 ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    8 0
    غرور ملی حضرات تو ۸ جریه دار نمیشد تازه ۶ ماه شده کلا همه غرور پیدا کردن! مثل این که یادشون رفته ظریف و تیم دیپلماسی ما غیر ۱۹ سانترفیوژ هیچی دیگه در دستش نداره! اقتصاد کشور تا ۶ ماه پیش در معرض فروپاشی بود و تازه چند ماهیه که یه کم داره نفس میکشه!
  • سرخوش BG ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    7 0
    شما این هشت سال کجا بودین؟ آقا زاده کجان؟
  • بی نام RO ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    1 7
    صدای نزدیکان آقای هاشمی هم در آمد ولی افسوس از بی صدایی دولت در برابر این همه رفتارهای خفت بار آمریکایی های علیه ملت شریف و شهید پرور
  • بی نام IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    8 0
    انحصار طلبی وجنگ طلبی بی توجهی به مشکلات کشور وجوانان وجنگ قدرت وتاراج دادن منافع ملی وبی توجهی به رای مردم در حماسه سیاسی24خرداد قلب مردم را جریحه دار نموده است
  • امین IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    4 0
    تیترتان مغرضانه است .
  • بی نام A1 ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 4
    واقعا غرور ملی ما باید با حرفهای معاون وزیر خارجه کشورهای دیگه جریحه دار بشه؟! و اگه به جای معاون وزیر خارجه آمریکا معاون وزیر خارجه بورکینا فاسو این حرفا رو میزد باز هم غرور ما خدشه دار میشد!؟
  • ناشناس IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    1 0
    -اگر قرار بود دین در سیاست دخالت نکند و صرفا در حوزه کلامی باقی بماند، امروز کاری از دست ما برنمی‌آمد. *باید پرسید تا امروز چکار کردید؟*
  • بی نام IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    6 0
    شما چند نفر غرور ملی اتون جریحه دار بشه بهتر از اینه که یک ملت با فقر دست و پنجه نرم کنه!! ما از تیم مذاکره کننده و رفتارهای دیپلماتیک آنها نهایت رضایت را داریم.
  • بی نام A1 ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    1 0
    غرور ملی کشکه تا زمانی که به آن چیزی که خود میسازیم نسازیم همین آشه . همین کاسه
  • بی نام CA ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    6 0
    این ۸ سال غرور ملی شما، خیرخواهی شما، انتقادات شما و . . . . را چه شده بود که اینک یاد همگی شان افتاده اید؟؟؟
  • حامد A1 ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    5 0
    جناب شما باید بدانید که این حرفها به قول آقای ظریف جنبه ی داخلی دارد و برای آرام کردن داخل است . نباید زیاد جدی گرفته شود
  • بی نام A1 ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    5 0
    هر چی میکشیم از غرور بیجای به اصطلاح ملی میکشیم.
  • اميرعلي EU ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    6 0
    غرور ملي ما رو ناديده گرفتن شعورمون بيشتر ناراحت ميكنه تا اظهار نظر امريكاييها
  • بی نام IR ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    5 0
    غرور ملی ما وقتی خریحه دار شد که با تصمیمات غلط و ناشیانه کشوذ را به این روز انداختید و با سکوت ویا تایید شما همراه بود پس بهتر بجای این حرفها که منافعش معلوم است به نفع چه کسانی در داخل و خارج است و بخاطر گند کاریهایی که کردید حداقل سکوت شما بهترین کار است
  • من A1 ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    5 0
    واسه ما که جریحه دار نشد
  • محمدی A1 ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    6 0
    اون زمان کی هی تحریم میشدیم و قطعنامه کاغذ پاره بود آیا غرور ملی نداشتیم !!!!
  • هموطن A1 ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    7 0
    غرور ملی وقتی جریحه دار میشه که آدم میبینه هموطنهایش تو نون شبشون موندن!
  • بی نام A1 ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    11 2
    غرور ملی !!!!!!!!!!! شماها در آن 8 سال کجا بودید که مردم به فلاکت افتادند اقتصاد و صنعت این کشور را با مدیریت غلط نابود کرد که حالا صحبت از غرور ملی می زنید ؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    5 0
    خوب صدا و سیما نبین تا غرورت جریحه دار نشه با اون ترجمه های یا بهتر بگم خبرنویسیهای دروغش دوستان متن سخنان اصلی کری رو همین اینترنت سرچ کنن
  • بی نام US ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    7 0
    ای کاش لمس میکردی جیب بی پول چیه ؟ای کاش میدونستی عرق شرم از زن و بچه چیه ؟بخدا ماهم به قبله شما نماز میخوانیم و مسلمان