۰ نفر
۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۷

مهر نوشت:

یک روزنامه کویتی اعلام کرد که دبیرکل اخوان المسلمین مصر هم اکنون در هتلی در نوارغزه بسر می برد.

روزنامه الجریده چاپ کویت به نقل از یک منبع امنیتی مصری نوشت: محمود عزت دبیرکل موقت اخوان المسلمین مصر در حال حاضر در نوارغزه بسر می برد.

این منبع که خواست نامش فاش نشود افزود: محمود عزت 6 اتاق در هتلی در نوارغزه اجاره کرده است و به همراه 3 مصری و 4 فلسطینی عملیات نظامی علیه نیروهای ارتش مصر در صحرای سیناء را فرماندهی می کند.

بنا بر اعلام این منبع، دستگاه های امنیتی مصر اطلاعات دقیقی در این رابطه دارند و یکی از مسئولان بلندپایه گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس از "عمران حجاج" مدیر هتل محل اقامت دبیرکل اخوان المسلمین خواسته است پس از ساعت 3 بعد از ظهر بنا به دلایل امنیتی به هتل نرود زیرا نشست های محرمانه ای در این هتل برگزار می شود.

26149

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 326072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پوریا IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    9 0
    گمش کردن؟!
  • بی نام DE ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    12 6
    لطفا اخبار بی پایه و اساس را منتشر نکنید خبر آنلاین؟؟!! اگه اخوان را شناخته باشید خشونت در کارشون نیست چه برسه به عملیات نظامی...
  • بی نام A1 ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    9 1
    اولا اینکه کویت خودش یکی از حکومتهایی هست که از به قدرت رسیدن اخوان المسلمین در کشورهای عربی وحشت داره و از هر دشمنی ای با اخوان ابایی نداره، چنانکه بعد از کودتا تا حالا 4 میلیارد دلار کمک مالی به مصر کرده و اخیرا وزیر دارایی کویت از ناتوانی دولت مصر در سرکوب اخوان با تمسخر و توهین و طلبکاری یاد کرده بود. طبیعیه که یه روزنامه کویتی هم چنین اکاذیبی نشر کنه. ضمنا هیچ مدرکی وجود نداره که اخوان یا حماس در سینا دست به عملیات نظامی دست میزنه. اونجا چند دسته هست: تکفیریهای وابسته به عربستان (طبعا طرف اخوان نیستن) گروه محمد دهلان عضو تکروی فتح و دشمن فعلی حماس، دیگری هم کیبو که مزدوران اسرائیل هستن... اخوان المسلمین اهل خشونت نیست هیچوقت هم نبوده. آخرین باری که جهاد مسلحانه کرده 1948 با اسرائیل بوده
  • بی نام A1 ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    10 2
    باور نکنید از سر تا تهش دروغ است چون کویتی ها هم در قتل عام مردم میدان رابعه و سرنگونی مرسی دست دارند و به کودتا چیان پول دادند چون اخوان در کویت هم محبوبیت و متفکران برجسته دارند لذا این اراجیف را می بافند تا بیش از پیش اخوان را بدنام کنند دروغ است
  • بی نام IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    2 11
    هر که با ایران درافتاد ، ورافتاد.
    • بی نام A1 ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      11 2
      جدا؟ پس در این 8 سال اخیر ما کل دنیا رو ور انداختیم خودمون خبر نداریم!؟ توهمان ایران پرستانه رو بذارید کنار. نه اخوان دشمن ایرانه، نه اینکه ور افتاده. تا با وجود سرکوبها و آزارها، فعالن و فعالیت میکنن یعنی هستن.
    • بی نام IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      0 10
      جدا؟ پس در این --------- اگه خوب چشمات رو وا کنی میبینی که خیلی از دشمنان ایران و تروریست های وحشی و حامیاشون از جمله امریکا و اسراییل روز به روز در نزد مردم جهان منفورتر شدند. امریکا بعد از حمایت از تروریست ها و لو رفتن جاسوسی هاش بر ضد مردم جهان داره اخرین سالهای قدرت اول بودن خودش در جهان رو سپری میکنه. دیر یا زود تروریسم و امریکا بیشتر از همیشه به ضعف خواهند رفت.
    • بی نام A1 ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      3 0
      آره فقط ماییم که محبوب شدیم! اصلا به خاطر اینکه امریکا منفور شده ما دلمون سوخته رفتیم باهاشون دست دادیم که یه خورده از منفوریتشون کم بشه به برکت دست دادن با ما! آره شما راست میگید، امریکا از تروریسم حمایت میکنه فقط ماییم که داوطلبانه از دنیای خودمون گذشتیم و داریم دنیای مظلومین عالم رو آباد میکنیم!