رییس فدارسیون والیبال می گوید مطالبی که علیه او منتشر شده،کثیف ترین نوع تخریب است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛بعد از رای نیاوردن مسعود سلطانی فر،یک شایعه دهان به دهان چرخید.کارشکنی محمد رضا داورزنی و سعید فائقی علیه سلطانی فر.دونفری که با سلطانی فر ،سه کاندیدای نهایی کارگروه انتخاب وزیر ورزش بودند.هرچند نقل قولها برای آن کارشکنی متفاوت بود اما همه متفق القول یک نتیجه داشتند؛ تقلای دو نفر برای رفتن به ساختمان سئول به جای سلطانی فر.اما شاید سهم اتهام محمد رضا داورزنی بیشتر از سعید فائقی بود.چرا که او کاندیدای معاونت وزیر هم شده بود. با همه این ها داورزنی رئیس فدارسیون والیبال اتهام کارشکنی را رد می کند: «کدام انسان بیماری از وزیر پیشنهادی حمایت می کند و یک روز قبل برای همان فرد کارشکنی می کند؟ این مطالبی که علیه من منتشر شده کثیف ترین نوع تخریب یک فرد است . مطمئن باشید که از منتشر کننده آن شکایت می کنم.آنها دو نفری را تخریب کردند که جزو سه کاندیدای نهایی کار گروه برای وزارت بودند.آنها هم مرا زدند،هم فائقی را.آن هم به شکل خیلی بد و ناجوانمردانه،با دروغ هایی که سر هم کردند. در حالی که من اصلا سه هفته ای است که فائقی را ندیده ام و حتی تلفنی هم با او صحبت نکرده ام.چهارشنبه و پنج شنبه هم در مجلس نبودم.»
رئیس فدراسیون والیبال اما از علاقه نداشتن به وزارت می گوید و ادامه می دهد:«روش های خیلی کثیفی است که بعضی ها دنبال می کنند.شاید برای خیلی ها خوب نباشد که داورزنی به وزارت ورزش بیاید. در حالی که من کشته و مرده وزارت نیستم. علاقه ای هم به معاونت وزیر ندارم.من تنها اخلاقا وظیفه داشتم همکاری کنم تا سلطانی فر سکان وزارت ورزش را بگیرد، همین.»
او رای نیاوردن وزیر پیشنهادی را به جو سازی‌ها مربوط نمی داند و می گوید:«رای نیاوردن سلطانی فر ربطی به جو سازی‌ها نداشت. اما بعضی افراد از روش های پستی استفاده می کنند تا در این فضا کار خودشان را پیش ببرند.با دروغ هایی که سر هم می کنند و تنش هایی که بوجود می آوردند.مگر نجفی و منفرد که رای نیاوردند جزو خبره ترین های وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم نبودند ؟ آنها هم این قدر کار گروه هایشان حمایتشان کردند؟ »
داورزنی درباره دلیل این تخریبها می گوید:«خروجی کار گروه برای وزارت ورزش سه نفر بود.سلطانی فر،من و فائقی.سلطانی فر که رای نیاورد. می ماند فائقی و من.خیلی ها می دانستند خروجی کار گروه چه کسانی هستند اما بعداز سلطانی فر،اسامی دیگری را ردیف کردند.آنها به خاطر منفعت خودشان و البته تاثیرگذاری روی تصمیم گیری فضا را چرک و آلوده کردند.در حالی که کار گروه دو کاندیدای سرپرستی را مشخص کرده است.»او به رغم اینکه خودش را مشتاق وزارت نمی داند اما معتقد است تکلیف را رد نمی کند:«من همیشه گفته ام که کار کردن برای کشور افتخار همه است.من علاقه ای به وزیر شدن ندارم.با این همه اگر تکلیف شود ،انجام می دهم. این طور نیست که قبول نکنم.چرا که ورزش را خوب می شناسم و مشکلاتش رامی دانم.اما روی وزارت زوم نکرده ام.همین حالا هم دارم خدمت می کنم.»

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 308672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا A1 ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    13 20
    داورزني بهترين گزيته براي وزارت ورزش محسوب مي شه و اگه راي بياره صددرصد ورزش ايران رو متحول ميكنه
  • باقر A1 ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    17 9
    آقاي سلطاني فر وزن سياسيش بيشتر از وزن ورزشيش بود و گزينه مناسبي براي وزارت ورزش نبود
  • گل IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    25 20
    فقط دادکان.
    • علی IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
      0 0
      به نظر منم دادکان بهترین گزینه می تونه باشه
  • بی نام A1 ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    19 12
    هدف از تخریب داورزنی، تخریب والیبال است که امروز افتخار وطن شده است
  • بی نام IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    9 20
    فقط فائقی
  • حامد IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    0 0
    حقته آقای دکتر داور زنی برا گرفتن حقت تقلا کن
  • بی نام IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۶
    3 7
    يزداني خرم بهترين گل ينه وزارت ورزش است