احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر و چالوس و کاتب نماینده مردم گرمسار از مسعود سلطانی فر به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر و چالوس در موافقت با مسعود سطانی فر وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: «من در این تریبون از طرف فراکسیون ورزش مجلس صحبت می کنم و جا دارد از زحماتی که آقای عباسی در این سال ها کشیده اند، تشکر کنم» او ادامه داد: «در ورزش شور و هیجان 75 میلیونی مردم را شاهدیم و به همین خاطر وزیر ورزش هم باید پر شور باشد. خوشحالم که وزیر پیشنهادی یکی از مدیران فعال و پرتلاش است.»

احمدی لاشکی در ادامه گفت: «بنده به این جهت به اینجا آمدم که احساس می کنم آقای سلطانی فر مظلوم واقع شده اند. آقای سلطانی فر سابقه استانداری در سه استان را در کارنامه خود دارند، استاندار یعنی برعهده داشتن شورای ورزش و جوانان یک استان. این نیست که بگوییم فردی که به عنوان وزیر ورزش پیشنهاد شده، پیش از این مسئولیت مرتبط با ورزش نداشته است.»

او با اشاره به ادغام سازمان تربیت بدنی و ملی جوانان در دولت دهم گفت: «بنده از همان ابتدا با ادغام این دو سازمان مهم و حساس مخالف بودم . جوانان در واقع برادران ناتنی ورزش اند و متاسفانه هیج ارثی از آن نمی برند.»

لاشکی در ادامه با مقایسه مسعود سلطانی فر و عادل فردوسی پور گفت: «در این چند وقتی که با ایشان صحبت کردیم به نظر می‌رسد که آقای فردوسی‌پور هم اطلاعات ورزشی سلطانی فر را ندارد.»

نماینده مردم چالوس در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: «ایشان آمده اند تا به استقلال کامل فدراسیون ها کمک کنند. ایشان همچنین قرار است به اقتصاد ورزش سروسامان بدهند.»

او بیان اینکه وزیر پیشنهادی ورزش قطعا به استقلال کامل فدراسیون ها کمک می کند، گفت: «آقای سلطانی فر چالش هایی چون ناکارآمدی و سلیقه‌ای عمل کردن در اعمال ورزشهای مدیریتی در سازمان‌های ورزشی، پروژه‌های عمرانی و نیمه تمام وبلاتکلیف در سطح کشور، ضعف نظام فناوری اطلاعات در ورزش و نبود اطلاعات و آمار درست را در پیش روی خود دارند.»

لاشکی در پایان گفت: «به نظر من امروه مدیر ورزش باید یک سیاستمدار چیره دست باشد. ایشان دانشجوی دکترا در مدیریت توسعه است و با توجه کار اجرایی و سابقه علمی بهترین گزینه برای تصدی وزارت ورزش و جوانان به حساب می‌آید.»

***

در ادامه کاتب نماینده مردم گرمسار هم در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: «یکی از بزرگترین ویژگی هایی که کابینه دکتر روحانی دارد این است که که تصمیم گیری برای وزرا بسیار آسان است چرا که همه آنها امتحان پس داده اند و شما می توانید از همین حالا به آنها امتیاز بدهید.»

او ادامه داد: «در حال حاضر کشتی مدیریت کشور در طوفان تحریم دشمنان قرار گرفته و ما اگر بخواهیم در این شرایط سخت کشور را به ساحل امن برسانیم، باید با بالاترین وفاق، عقلانیت و دانش، تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم. یکی از چیزهای که می تواند برای کشور افتخار آفرینی کند حضور درعرصه های بین المللی ورزشی است.»

نماینده مردم گرمسار در بخش دیگری از صحبت هایش گفت «می‌گویند آقای سلطانی‌فر کار سیاسی کرده است که با ورزش مرتبط نیست. آیا کسی که 20 سال افتخار دارد در نظام جمهوری اسلامی در سطح استانداری و معاونت استانداری کار مدیریت کلان کند و دانش‌آموخته دکترای برنامه‌ریزی و توسعه است، تنها کار سیاسی بلد است، آیا کسی که 20 سال افتخار مدیریت کلان کشور را دارد، نمی‌تواند برمسائل جوانان و ورزش اشراف داشته باشد؟»

کاتب با بیان اینکه سلطانی فر بهترین گزینه برای تصدی وزرات ورزش و جوانان است، گفت:‌«همانطور که اقای روحانی گفتند آقای سلطانی فر کامپیوتر سیار ورزشی است. اگر شما بعد از انقلاب یک مدیر ورزشی را پیدا کردید که پیش از انتصابش در مسئولیت ورزشی دو سال سابقه قائم‌مقامی سازمان تربیت بدنی را داشته باشد، آن‌وقت به آقای سلطانی‌فرد ایراد بگیرید.»

او در پایان گفت: «امیدوارم با توجه به فعالیت های ارزشمندی که آقای سلطانی فر در کارنامه خود داشته اند، با یک همت عالیه به ایشان رای دهید.»

252 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 308466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    9 1
    مگر آقای فردوسی پور جزو گزینه های احتمالی وزارت هستند؟!
  • رضا A1 ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    0 5
    فردوسی پور خودش یکی ازمشکلات فوتبال ماست.